کمیته امداد خراسان رضوی با مشارکت خیران ونیکوکاران حدود 40 هزار بسته میوه و آجیل شب یلدا را بین خانواده های مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین به این مناسبت توزیع کرده است.
کد خبر: ۶۹۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 22 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، حسن اسلامی رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی گفت: واحد اکرام ایتام در تمامی دفاتر کمیته امداد نسبت به تهیه و توزیع سبد میوه و آجیل شب یلدا با همراهی و مشارکت نیکوکاران و حامیان خیر در روزهای پایانی پاییز اقدام کردند. 

وی با اشاره به اینکه توزیع میوه شب یلدا به صورت کالا و یا به صورت نقدی به حساب ایتام واریز می شود اظهار کرد: با برنامه ریزی بعمل آمده و با پیش بینی بهره مندی از ظرفیت معنوی انسانی خیرین وحامیان نیکو کار، مقرر شد در یلدای امسال حدود 40 هزار بسته میوه، آجیل و مواد غذایی با حدود 280 میلیون تومان اعتبار بین نیازمندان توزیع شود. 

وی با اعلام اینکه میانگین هر سبد 70 هزار تومان بود افزود: خانواده های یتیم و محسنین بیشتر از امور مالی نیاز به حمایت معنوی و عاطفی نیکوکاران دارند که با دیدار خیران در این شب با نیازمندان، خاطره ای بیادماندنی از سخاوت وجوانمردی و نوع دوستی را برای خانواده ها و فرزندان معنوی آنها تداعی خواهد شد.

اسلامی اظهار کرد: در سبدهای ارائه شده علاوه بر میوه، آجیل و مواد غذایی مقداری وجوه نقد نیز باتوجه به میزان کمک نیکوکاران تهیه و توزیع شده است.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد: همچنین جشن و جنگ های شادی برای کودکان به مناسبت این شب با حضور خیران و ایتام و خانواده های آنان دردستور کار قرار گرفت تا در نهایت زمینه شادی ایتام و محسنین و خانواده های آنان فراهم شود. 

شایسته ذکر است: نیکوکاران به منظور مشارکت با ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد خراسان رضوی  می توانند با شماره گیری کد # 051 * 8877 * اقدام به حمایت های مالی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار