فرماندار تفت بیان کرد؛
فرماندار شهرستان تفت در دیدار با کارمندان ثبت احوال این شهرستان گفت: ثبت احوال با ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز از وقایع حیاتی می‌تواند زمینه‌ساز تدوین سیاست‌های کلان مدیریتی باشد.
کد خبر: ۶۹۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ 24 December 2018

محمد محامدی فرماندار تفت در دیدار با مدیر و کارکنان ثبت‌احوال این شهرستان با تبریک صدمین سالگرد تأسیس ثبت‌احوال گفت: از زمان صدور اولین شناسنامه در سال ۱۲۹۷ هجری شمسی تاکنون تحولات چشمگیری در حوزه ثبت‌احوال پدید آمده است.

وی افزود: امروز با صدور کارت ملی هوشمند که به‌عنوان زیرساخت اصلی دولت الکترونیک موردتوجه نظام اجرایی کشور بوده و ماحصل این طرح ملی الکترونیکی شدن کلیه خدمات با مشارکت مؤثر دستگاه‌های اجرایی خواهد بود که نشان از عزم دولت برای ایجاد توسعه پایدار در امور اساسی و زیر بنایی کشور است.

فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: ثبت‌احوال از نهاد‌های مهم و حساسی است که هویت و ملیت مردم با آن گره‌خورده و می‌تواند با ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز از وقایع حیاتی در کشور زمینه‌ساز تدوین سیاست‌های کلان مدیریتی باشد.

محامدی همچنین از شهروندان خواست با توجه به اینکه برای تعویض کارت ملی قدیمی خود و دریافت کارت ملی هوشمند تا پایان سال فرصت باقی است نسبت به تعویض کارت ملی خود هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

فرماندار تفت از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند مدیریت و کارکنان ثبت‌احوال شهرستان تفت با اهدای لوح تقدیر تشکر و قدردانی کرد وبر تلاش و تعهد همه مدیران و کارکنان این دستگاه در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید تأکید کرد.

داودی رئیس ثبت احوال شهرستان تفت با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره گفت: در ۹ ماه سال ۹۷ تاکنون ۳۸۰ ولادت، ۱۳۸ وفات، ۲۱۷ ازدواج و ۲۴ مورد طلاق در ثبت‌احوال شهرستان ثبت‌شده است.

وی افزود: با راه‌اندازی ثبت‌نام سیار کارت ملی هوشمند در تلاش هستیم تا پایان سال تمامی افراد شهرستان درخواست خود برای تعویض کارت ملی هوشمند را به ثبت برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار