قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: افراد بی‌بصیرت و جریان فتنه در کشور همچنان بر مبهم نگه‌داشتن حقیقت حوادث سال 88 اصرار دارند، باید حقایق برای مردم بازگو شود.
کد خبر: ۶۹۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ 27 December 2018

سعید زارع گفت: گرامیداشت روز 9 دی، فرصت مغتنم و طلایی برای بصیرت افزایی مردم نسبت به ماهیت فتنه سال 88 است. این حماسه، روز بصیرت و نقطه عطفی در دهه چهارم انقلاب به شمار می‌رود و بزرگداشت این روز به‌منزله تعظیم شعائر اسلامی است. 9 دی، روز وحدت ملت ایران، حول محور ولایت است و نماد بصیرت و دشمن‌شناسی، تکلیف گرایی و عمل به هنگام است.

وی افزود: ملت ایران در این روز تحت عنایات الهی و هدایت‌های ائمه اطهار(ع) و به‌ویژه حضرت امام حسین(ع) یکی از پیچیده‌ترین و بزرگ‌ترین توطئه‌های خارجی و داخلی علیه این نظام الهی در هم شکست و توطئه گران خارجی و فتنه گران داخلی همسو با بیگانگان را ناکام ساخت.

زارع خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب اسلامی در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو امام در سال 58، خروش میلیونی ملت قهرمان و ولایت مدار در روز 9 دی سال 88 به تعبیری انقلاب سوم بود.

وی در خصوص اصطلاح «یوم‌الله» تأکید کرد: یوم‌الله یکی از آموزه‌های قرآنی است. خداوند در قرآن، روز رهایی از ظلمت و روز شکرگزاری را یوم‌الله می‌خواند. مجتهد بزرگ، حضرت امام خمینی (ره) این اصطلاح را برای 22 بهمن که روز نه گفتن به استبداد بود به کاربردند و مقام معظم رهبری نیز حماسه 9 دی را یوم‌الله خواندند؛ زیرا در این روز بساط فتنه درهم‌پیچیده شد.

این مسئول بابیان اینکه یوم‌الله روز شکرگزاری عملی از خداوند است افزود: در سال 88 مارکسیست‌ها، سلطنت‌طلبان، وهابیان، ضدانقلاب‌ها و بهاییان با ایجاد آشوب و فتنه در خیابان‌ها، به مقدسات و عزای امام حسین(ع) اهانت و جسارت کردند و شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران»، «نه شرقی نه غربی دولت سبز ملی» و «استقلال آزادی جمهوری ایرانی» سر دادند.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: ملت ایران از همه اقشار و احزاب، در روز 9 دی در برائت از این جماعت، به خیابان‌ها آمدند و این تحرکات را محکوم کردند. نقش عاشورا و خون امام حسین (ع) نیز در خاموش کردن این فتنه بزرگ مشهود بود و دست قدرت الهی باعث شد از این پیچ تاریخی گذر کنیم و بصیرت و وحدت مردم در این روز، مشت محکمی بر دهان و چهره نفاق گونه ابرقدرت‌های مستکبر شد.

زارع بابیان اینکه جریان فتنه و افراد بی‌بصیرت هنوز بر مبهم نگه‌داشتن این واقعه اصرار دارند خاطرنشان کرد: برخی از مردم و جوانان همچنان از اصل ماجرا اطلاعی ندارند و از حقیقت حوادث سال 88 بی‌خبرند و این اهمیت تبیین فتنه را بیش‌ازپیش آشکار می‌سازد. پاسخ‌ مستدل و منطقی به شبهات و سؤالات مردم در این رابطه، ضروری است.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بابیان اینکه ستاد 9 دی قریب به 500 برنامه در سطح استان برگزار خواهد کرد اظهار داشت: این ستاد در نظر دارد با بازخوانی حماسه ماندگار 9 دی و تبیین فتنه سال 88 بر بستر جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی و برشمردن ویژگی‌ها و مختصات این حماسه در داخل و خارج از کشور و با پرهیز از سطحی‌نگری، لایه‌های ظهور حماسه 9 دی را بررسی کند.

وی با گرامیداشت 12 دی، سالگرد سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان دارالعباده یزد تأکید کرد: 12 دی‌ماه از روزهای تاریخی و خاص استان یزد است؛ زیرا تجمع550 هزارنفری مردم یزد در میدان امیر چخماق برای استقبال از ایشان در طول تاریخ یزد بی‌سابقه بود.

زارع همچنین افزود: امروز امنیت و استقلالمان را مدیون مدیریت و تدبیر مقام معظم رهبری هستیم؛ زیرا با هدایت‌های مدبرانه ایشان توانستیم از گردنه‌های صعب‌العبور بگذریم و انشاالله با وحدت و همدلی، چهلمین سالگرد انقلاب را نیز جشن خواهیم گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار