دادستان قزوین:
دادستان عمومی و انقلاب قزوین اعلام کرد: از اولویت های دستگاه قضایی، عدالت در کار و تنظیم بازار و حاکم کردن آرامش بر بازار است.
کد خبر: ۷۰۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 23 January 2019

اولویت دستگاه قضایی، عدالت در کار است 

 

به گزارش تابناک قزوین، اولین جلسه نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و چگونگی اقدام و مقابله با تخلف و جرایم مربوط به آن صبح روز چهارشنبه در دادسرای قزوین تشکیل شد.

محمد قاسمی بیان کرد: وضعیت اقتصادی موجود، نارضایتی اقشار مختلف را به دنبال داشته و اقدامات انجام شده مدیران مطلوب نیست.

قاسمی ابراز کرد: از طرف دادستان دستورالعملی از تهران صادر شده است تا دستگاه قضایی در دفاع از حقوق عامه وارد کار شود تا وضعیت بهتر شود.

دادستان قزوین با اشاره به  سرلوحه قرار دادن  عدالت در همه امور، افزود: مدیران اجرایی باید با تدبیر جلو افزایش قیمت ها و گرانی ها را بگیرند.

 

این مقام قضایی تصریح کرد: ما در پی احقاق حق مردم هستیم و  در بحث صلاحیت که مرجع قانون گذاری مجلس است ورود نمی کنیم و صلاحیت رسیدگی با تعزیرات است و اگر جایی دستگاه قضایی ورود کرده برای سرعت بخشیدن در امور بوده است.

قاسمی یادآور شد: رویکرد ما نظارت بر حسن توزیع است و باید مصوبات ستاد تنظیم بازار به دبیرخانه ارسال شود و اعلام نشانی واحدهای تولیدی، فهرست انبارهای نگهداری به دبیرخانه داده شود و بر سیستم توزیع نظارت بیشتری شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان اشاره کرد: گزارش همه بازرسی ها به ستاد اعلام شود تا به نیاز مردم و حقوق عامه پاسخ داده شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار