استاندار یزد:
استاندار یزد با اشاره به فعالیت‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد گفت: امروز کانون‌های فرهنگی هنری ظرفیت مناسبی برای تقویت مسائل دینی و فرهنگی در بین جوانان و نوجوانان است.
کد خبر: ۷۰۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷ 27 January 2019

«محمدعلی طالبی» در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی «مدهامتان» استان با اشاره به برگزاری این جشنواره قرآنی اظهار کرد: خوشبختانه چنین جشنواره هایی نمود نوآوری و ابتکار در بحث گسترش تعالیم ینی و قرآنی در جامعه است.

وی افزود: استقبالی که در خانواده ها و دانش آموزان است، نشان دهنده روحیه دین باوری در جامعه ما است که باید با چنین برنامه هایی آن را تقویت کرد و در گسترش فرهنگی دینی گام برداشت.

استاندار یزد گفت: امروز بسیار نیازمندیم که برای گسترش دین باوری و رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی، زبان جدید و طرح نو در بحث تعالیم قرآنی و دینی بوجود بیاوریم و با برنامه های متنوع فرهنگی جوانان و نوجوانان را به سمت دین و باورهای دینی سوق دهیم.

طالبی تصریح کرد: یکی از جاهایی که می توانند به خوبی در این عرصه فعال شوند، کانون های مساجد است که با مدیریت خوبی در استان روبرو است که زمینه برای گسترش آن فراهم شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اگر حمایت مسئولان و اداره ارشاد صورت گیرد مطمئنا این ظرفیت در استان وجود دارد که کودکان و نوجوانان با مسائل دینی و فرهنگی آشنا شوند و به مدد این فعالیت ها، استان یزد بهتر از گذشته در حفظ ارزش های دینی و فرهنگی و قرآنی گام بردارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار