فرمانده انتظامی خوزستان گفت: عاملان حادثه تروریستی کلانتری 13 شهرستان ماهشهر با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی استان دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۱۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 12 February 2019

تابناک رضوی: سردار حیدر عباس زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی حادثه تروریستی شهرستان ماهشهر پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی استان خوزستان با تلاش های اطلاعاتی و عنایت خداوند متعال کمتر از یک هفته موفق شدند 9 نفر از عاملان اصلی و مرتبط این حادثه را شناسایی و دستگیر کنند.

 

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان موفق شدند 2 قبضه اسلحه جنگی به کار رفته و خودرویی که در عملیات تروریستی مورد استفاده قرار گرفته بود را شناسایی و کشف کنند.

 

سردار عباس زاده بیان داشت: در تحقیقات تکمیلی از متهمان اصلی و مرتبطین اعتراف کردند در سال جاری آنها به چند مقر نظامی و انتظامی در سطح استان تعرضاتی داشتند که تحقیقات تکمیلی متعاقبا به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

 

بامداد شنبه هفتم بهمن ماه سال جاری این افراد در بلوار آیت الله خامنه ای بندرامام خمینی(ره) شهرستان ماهشهر خودروی گشت کلانتری 13 این شهرستان را با سلاح کلاشینکف مورد هدف قرار دادند.

 

در این حادثه یک مامور وظیفه به نام محمد رضا رفیعی نسب در همان محل به شهادت رسید و ستوان یکم الله نظر صفری نیز پس از انتقال به بیمارستان حاج معرفی ماهشهر ، به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

گروهک تروریستی با عنوان' حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز' مسئولیت این عملیات تروریستی را به عهده گرفته بود.

 

در 31 شهریور ماه سال جاری نیز گروهی تروریستی به نام 'الاحوازیه' با حمله به رژه نیروهای مسلح باعث شهادت 24 نفر از نیروهای نظامی، انتظامی و مردمی شد و چهار تروریست نیز به هلاکت رسیدند.

 

در 12 فروردین ماه 1394 نیز همین گروه تروریستی با حمله به یک چادر نیروی انتظامی در پارک گمبوعه شهرستان حمیدیه سه نفر از ماموران انتظامی را شهید و 2 نفر را زخمی کردند که تمامی عوامل این حادثه نیز دستگیر شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار