برای دومین بار برگزار می شود؛
مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد از برپایی دومین نمایشگاه محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالم در نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد.
کد خبر: ۷۱۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ 19 February 2019

به گزارش تابناک رضوی، محمدجواد محبی در خصوص دومین نمایشگاه محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالم(ارگانوفود)، دومین نمایشگاه شیرینی، شکلات، آجیل و خشکبار و میوه‌های خشک و اولین نمایشگاه آرد، نان، غلات و صنایع وابسته در محل ساختمان اداری نمایشگاه بین المللی مشهد اظهار کرد: برای دومین بار میزبان برگزاری نمایشگاه محصولات ارگانیک و مواد غذایی در مشهد هستیم.

 

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه به دنبال ایجاد زمینه مناسب جهت آشنایی شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی همچنین معرفی توانمندی‌های شرکت‌ها در زمینه تولید محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالم است که در سالن‌های انوری، ابوسعید، مولوی و بهار در مساحت 2200 متر مربع از 131 شرکت داخلی و یک نماینده از کشور ایتالیا برگزار خواهد شد.

 

محبی افزود: این نمایشگاه با رشد 50 درصدی شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته روبروست که از استان‌های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، تهران، کرمان، شیراز، آذربایجان غربی و شرقی، لرستان، بوشهر، مازندران، البرز، گیلان و مرکزی و کردستان از اول تا پنجم اسفند ماه از ساعت 16 تا 22 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: مزیت امسال نمایشگاه حضور و مشارکت چند دستگاه از جمله نمایشگاه بین‌المللی، سازمان میادین، انجمن ارگانیک خراسان رضوی و سازمان جهاد کشاورزی است که جای اطمینان خاطر را داراست؛ همچنین کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی در طول نمایشگاه برگزار خواهد شد برنامه‌های جانبی و متنوع نیز در حاشیه نمایشگاه برگزار خواهد شد.

 

مدیر نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار داشت: نمایشگاه شیرینی و شکلات، رویداد همزمانی است که با تعاملی که با اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه داشته‌ایم برگزار خواهد شد.

 

محبی گفت: در طلیعه دهه پنجم انقلاب هستیم؛ لذا مقرر شد کیک 40 متری به وزن یک تن در روز جمعه 3 اسفند در ساعت 18 در محل نمایشگاه توسط مسئولان استانی رونمایی و برش زده شود؛ همچنین نخستین جشنواره نان‌پزی نیز امسال در سالن فردوسی برگزار و در معرض بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت و 35 شرکت در این جشنواره حاضر هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار