امدادگران پست کاهک با امدادرسانی به 12 حادثه‌دیده سیلاب و آبگرفتگی، اقلام تغذیه اضطراری را در اختیار آنان قرار دادند.
کد خبر: ۷۲۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹ 28 March 2019

تابناک رضوی: سیدعلی دلبری، رئیس جمعیت هلال احمر داورزن از سیلاب و آبگرفتگی در کیلومتر 155 محور شاهرود به سبزوار خبر داد و گفت: یک تیم عملیاتی هلال احمر پست کاهک به منطقه اعزام شدند و به 12 حادثه‌دیده امدادرسانی کرده و آنان را به مکان امنی انتقال دادند و اقلام تغذیه اضطراری را در اختیار آنان قرار دادند.

محمدعلی جباری، رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار نیز تشریح کرد: به علت سقوط یک خانم 17 ساله از ارتفاع و آسیب آرنج دست وی در کیلومتر 120 محور سبزوار به شاهرود، یک تیم امدادی به محل اعزام شدند و پس از انجام اقدامات درمانی اولیه، مصدوم را به مرکز درمانی امدادی سبزوار انتقال دادند.

جباری به مفقود شدن پنج نفر در کوه‌های شملق سبزوار اشاره کرد وت افزود: یک تیم کوهنوردی متشکل از نجاتگر و امدادگر به منطقه اعزام شد و پس از 12 ساعت عملیات جست‌وجو، افراد مفقود شده با صحت کامل پیدا شدند و به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند.

علی کاظمی، رئیس جمعیت هلال احمر تربت جام با اشاره به اینکه واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در کیلومتر 26 محور تربت جام به فریمان موجب مصدومیت یک نفر شد، اظهار کرد: یک تیم امداد جاده‌ای هلال احمر با اعزام به محل حادثه، به امدادرسانی به مصدوم پرداختند و پس از انجام اقدامات لازم، وی را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

اسماعیل شاه‌بیگی، رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور از برخورد یک دستگاه خودروی پراید با مانع خاکی و مصدومیت یک نفر بر اثر آن خبر داد و افزود: این حادثه در کیلومتر 30 محور نیشابور به مشهد رخ داد که با توجه به شدت برخورد، نیروهای امدادی به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک ست نجات به محل حادثه اعزام شدند و با رهاسازی مصدوم وی را به اورژانس تحویل دادند.

مهدی رفیعی‌فرد، رئیس جمعیت هلال احمر کلات تشریح کرد: امدادگران برای امدادرسانی به یک آقای 60 ساله دچار ناراحتی معده در کیلومتر 15 محور کلات به مشهد در این محل حضور پیدا کردند و با انجام اقدامات مورد نیاز بیمار را به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) انتقال دادند.

جمال زرگر، قائم مقام رئیس جمعیت هلال احمر مشهد با بیان اینکه یک خانم 53 ساله به علت فشار خون بالا به پایگاه ابرش جمعیت هلال احمر در کیلومتر 60 محور مشهد به نیشابور مراجعه کرد، ادامه داد: پس از انجام اقدامات اولیه توسط امدادگران، بیمار به مرکز درمانی ملک‌آباد انتقال یافت.

زرگر همچنین با اشاره به مراجعه یک آقای 46 ساله به پایگاه اورژانس ملک‌آباد به دلیل مشکل قلبی، گفت: یک تیم نجات 1 جمعیت هلال احمر مشهد به این محل اعزام شد و مصدوم مورد درمان سرپایی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار