معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: ثبت نام بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاه ‎ های علوم پزشکی کشور ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان، همچون سنوات گذشته از آبان ماه پارسال آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۳۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 06 April 2019

دکتر «علی دهقانی» ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: این جشنواره با هدف زمینه سازی در راستای انس و الفت هر چه بیشتر مخاطبان با قرآن کریم و سیره معصومین(ع) و شناسایی اساتید، دانشجویان و کارکنان مستعد قرآنی و معرفی آنها به جامعه دانشگاهی و قرآنی کشور همه ساله در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار می‌شود.
وی با بیان این که این دوره به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‎‎شود، افزود: در این دوره از جشنواره، اساتید و دانشجویان برتر بخش سراسری به جشنواره  ملّی قرآن و عترت(ع) معرفی خواهند شد.
دهقانی با بیان این که این جشنواره شامل هفت بخش و ۴۴ رشته است، عنوان کرد: این جشنواره شامل بخش آوایی، بخش کتبی یا معارف قرآنی، بخش پژوهشی، بخش فن آوری، بخش ادبی، بخش هنری و بخش تیمی است.
این مسئول با اشاره به روش ثبت نام در این جشنواره، اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس  quran.behdasht.gov.ir در این جشنواره ثبت نام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار