استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی گفت: فعالیت شبکه جامع دانشگاه ها نشان می دهد که مراکز آموزش عالی برای ورود به مسائل اجرایی استان مصمم است و از این بابت بسیار خوشحالیم. 
کد خبر: ۷۵۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 03 June 2019

به گزارش تابناک رضوی، علی‌رضا رزم‌حسینی با بیان این مطلب اظهار کرد: نخستین همکاری بین دستگاه های اجرایی با دانشگاه ها طی ماه های اخیر در حوزه آب رقم خورد و با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد سند مدیریت پایدار منابع و مصارف آب در استان تدوین شد. 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی برای تدوین راهکارهای مدیریت بحران آماده همکاری با شبکه دانشگاه ها هستند، تصریح کرد: مقابله با مخاطرات طبیعی یکی از مهمترین اولویت های مدیریت استان است و در این راستا نیازمند مشارکت و همکاری مراکز آموزش علمی هستیم. 

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته برای کاهش آسیب اجتماعی خاطرنشان کرد: طرح هایی در این زمینه تدوین شده است اما بنا داریم که این طرح ها را در معرض نظر کارشناسی و نقد تخصصی اساتید دانشگاه قرار داده و زمینه رفع نقاط ضعف آن ها را فراهم کنیم. 

رزم‌حسینی  با بیان اینکه دانشگاه ها، تشکل های مردمی و هنرمندان باید در حوزه فرهنگی نقش آفرینی کنند، گفت: برای مقابله با دشمن در جنگ نرم باید برنامه ریزی ویژه ای انجام گیرد و هر یک از نهادهای متولی حوزه فرهنگی به نقش خود در این زمینه عمل کنند. 

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی باید شیوه اداره کشور را اصلاح کنیم، بیان کرد: نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی به دنبال این است که مسیر را برای انجام فعالیت های اقتصادی توسط مردم فراهم کند و این موضوع را در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی دنبال می کنیم. 

رزم حسینی خاطرنشان کرد: نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی با بهره گیری از ظرفیت های مردمی به سمت تحقق سیاست های توسعه گرایی حرکت کرده و در آینده جایگزین دولت دیوان سالار خواهد شد. 

محمد کافی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد هم در این جلسه با اشاره به آمادگی دانشگاه ها برای کمک به مدیریت استان گفت: بهره گیری از ظرفیت مراکز آموزش عالی می تواند در بهبود فرآیند خدمت رسانی دستگاه های اجرایی به مردم موثر واقع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار