در حکمی از سوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی منصوب شد.
کد خبر: ۷۵۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ 09 June 2019

به گزارش تابناک رضوی، با صدور حکمی از سوی مصطفی خاکسار قهرودی، حجت الاسلام حسین شریعتی نژاد به سمت معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی منصوب شد. در این حکم آمده است:

 

حجت الاسلام جناب آقای حسین شریعتی نژاد

 

ظرفیت معنوی بارگاه منور رضوی، فرصتی بی‌بدیل برای تبلیغ و ترویج معارف قرآنی و نشر معارف نورانی اهل بیت(علیهم السلام) و ترویج سبک زندگی اسلامی است.

 

لذا ضمن تشکر از تلاش‌های حجت الاسلام جناب آقای عزیزی، به موجب این حکم و حسب تأیید تولیت محترم آستان قدس رضوی، جناب عالی که برخوردار از تعهد و تجارب ارزشمند می‌باشید به سمت معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی منصوب می‌شوید.

 

شایسته است با بهره‌گیری از دیدگاه‌های علمای دینی، صاحب‌ نظران و خبرگان فرهنگی و با محور قرار دادن راهبردهای ترسیم شده در بیانیه گام دوم انقلاب و مفاد حکم مقام معظم رهبری(مدظلَه العالی) به تولیت محترم، ضمن استفاده از سخنرانان و خطبای برجسته و فاضل و بهره‌گیری از روش‌های نوین تبلیغ دینی، نسبت به ترویج آموزه‌های رضوی و ارتقاء سطح معنویت و اخلاق در زائران این بارگاه ملکوتی سعی بلیغ و همت وافی معمول دارید.

 

بهره‌گیری از مدیران جوان انقلابی و تجارب سایر نهادهای فرهنگی و انقلابی و هماهنگی با تمام بخش‌های مرتبط تحت نظارت سازمان حرم مطهر رضوی مورد تأکید است.

 

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین حسین شریعتی نژاد دارای سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد رشته فلسفه و کلام اسلامی از دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مدرک دکتری مدرسی معارف اسلامی از دانشگاه فردوسی است و مدیریت پژوهش و برنامه ریزی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی را در کارنامه خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار