قاضی مسعودی مقام رییس شعبه سوم دادگاه رسیدگی به جرایم اقتصادی در ادامه هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات هادی رضوی و احسان دلاویزه به علت تاخیر در اعزام زندانیان این پرونده در جلسه گذشته و امروز به رییس زندان اوین تذکر داد.
کد خبر: ۷۵۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 11 June 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از ایرنا، مسعودی مقام در ابتدای جلسه به تسریع علت تاخیر شروع دادگاه پرداخت و گفت: رییس زندان اوین مکلف است که زندانیان را راس ساعت مقرر به دادگاه اعزام کند متاسفانه جلسه های اخیر این دادگاه با تاخیر برگزار شد.

 

براساس این گزارش، در ادامه رسیدگی به روند پرونده متهمان بانک سرمایه، محمدی وکیل مدافع هادی رضوی متهم ردیف اول در دفاع از موکل خود پرداخت.

 

این وکیل مدافع خطاب به رئیس دادگاه گفت: انتظار می‌رفت در تحقیقات مقدماتی به ادعای موکل من درباره جعل اسناد و مدارک توسط بانک سرمایه رسیدگی شود که این کار صورت نگرفت.

 

محمدی در پاسخ به موارد مطرح شده توسط نماینده دادستانی درباره واریز پول به حساب منشی آقای رضوی  و یک صرافی گفت منشی آقای رضوی مدیر عامل یکی از شرکت‌های وی نیز بوده است بنابراین واریز وجه برای رفع مسائل به حساب وی امری عادی است.

 

وی در مورد واریز پول به حساب یک صرافی گفت: باید بررسی شود که بعد از واریز پول به حساب صرافی چه اتفاقی افتاده است با این پول پنج دستگاه تولید نان صنعتی خریداری شده است و این دستگاه در زمان حاضر مشغول به پخت نان هستند.

 

محمدی اضافه کرد:  اسناد و مدارک نشان می‌دهد که گزارش خانم بهرام به عنوان کارشناس بانک مبنی بر نداشتن اهلیت توسط موکل من نادرست است، اسناد مالی نشان می دهد که گزارش خانم بهرام به عنوان کارشناس بانک سرمایه مبنی بر نداشتن اهلیت آزاد موکلم نادرست است، قرارداد ها نشان می دهد موکلم هم مهارت و تخصص لازم دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار