به منطقه آق قلا اعزام شد؛
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تیم 20 نفره جمعیت هلال احمر خراسان رضوی برای استقرار سه روزه در منطقه آق‌قلای گلستان به منظور کمک به سیل زدگان و ارائه خدمات درمانی حضور یافتند.
کد خبر: ۷۵۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 14 June 2019

به گزارش تابناک رضوی، مجتبی محمودی در این خصوص اظهار کرد : با توجه به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند سیل زدگان فراموش نشوند و نیز بنا به دستور رئیس محترم سازمان داوطلبان کشور ، کاروان سلامت به استعداد 20 نفر متشکل از پزشکان ، دندانپزشکان ، تکنسین‌های داوریی ، متخصص عفونی ، روانشناس و کارشناسان مجرب بهداشت محیط و کارشناس تغذیه و متخصص زنان به منطقه آق قلا در استان گلستان اعزام شدند.

محمودی افزود:  علاوه بر اعزام این کاروان سلامت، 2 کامیون واجد مجموع 20 تن اقلام زیستی و پک بهداشتی ،  آرد، برنج، کنسروجات و آب معدنی نیز به این منطقه ارسال شد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت : در ماه مبارک رمضان نیز 2 کاروان حمایتی دیگر نیز به مناطق سیل‌زده گلستان اعزام شده بود.

محمودی یادآور شد: از ابتدای موعد ارسال کمکهای مردمی استان خراسان رضوی به گلستان به عنوان معین این استان، بیش از 5 محموله به ارزش 3 میلیارد ریال به گلستان ارسال شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار