نماینده ‌ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد؛
نماینده ‌ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید مبلغ رونق تولید در کشور باشد و باید از نیروهای فناور و کارآفرین این حوزه استفاده شود.
کد خبر: ۷۵۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵ 17 June 2019

به گزارش تابناک رضوی، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در ویژه برنامه تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های امام و رهبری و تجلیل از جوانان کارآفرین و جهادگر بخش کشاورزی، اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی باید مبلغ رونق تولید در کشور باشد و باید از نیروهای فناور و کارآفرین این حوزه استفاده شود، اما متاسفانه به این حوزه جفا شده است و باید کافی و لازم از جهادگران زحمتکش صورت پذیرد.

وی افزود: خوشبختانه عملکرد محمود حجتی در دو دولت اخیر و در راس مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی بسیار قابل قبول بوده است و امیدواریم این شیوه مدیریتی را در تمامی وزارتخانه‌‌ها شاهد باشیم و باید از خدا بخواهیم که به مدیران فاقد عقل دولت و مجلس عقلی درست بدهد تا برنامه‌ریزی درست جهادی داشته باشند و کشور را از نظر اقتصاد مقاومتی متحول کنند.

نماینده ‌ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه باید در کنار رشد تولید به رشد صادرات هم توجه شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم که با راهکارها و چاره‌اندیشی‌های درست مسئولان در دولت و مجلس مشکلات فعالان و زحمتکشان حوزه کشاورزی برطرف شود.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: از ابتدای خلقت بشر زندگی‌ها در اشکال مختلف گذشته که هیچ چیز از شیرینی‌ها و رنج‌ها باقی نمی‌ماند، اما اگر در عرصه زندگی خود کاری پر خیر و همراه با برکت داشتیم که در زندگی دیگران اثربخش باشد، آن اثر و حرکت مثبت تا ابد به عنوان باقیات و صالحات برای آن فرد ثبت و ضبط خواهد شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم که رغبت دستگاه‌های اجرایی برای استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی بیش از گذشته بشود و امیدواریم که ستادهای پشتیبانی گروه‌های جهادی در شهرستان‌ها فعال‌تر از گذشته در امر حمایت از کشاورزان زحمتکش که یکی از جهادگران واقعی این مرز و بوم هستند تشکیل شود.

امام جمعه مشهد با اشاره به طرح پایلوتی که امسال در استان اجرا می‌شود، گفت: طرح «جهادگران کارآفرین» به منظور استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) با برگزاری دوره‌های آموزشی کارآفرینی قرار است که جهادگران را برای اشتغال‌زایی در عرصه‌های مختلف به‌ویژه کشاورزی در مناطق مختلف استان به‌ویژه در مناطق محروم خراسان رضوی کمک کنند و از متولیان فعال در این حوزه همچون سازمان جهاد کشاورزی و دیگر مجموعه‌های متولی تقدیر و تشکر می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار