رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران منطقه سه مشهد مقدس از برگزاري يادواره شهداي آزاده به مناسبت سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي خبر داد.
کد خبر: ۷۷۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 17 August 2019

به گزارش تابناک رضوی بهدنقل از ایثار واحد خراسان رضوی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد شنبه 26 مرداد با توجه به فرارسيدن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، ويژه برنامه هاي اين روز را اعلام كرد. 

حجت الاسلام سيدهادي موسوي پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: آزادگان در طی سال های اسارت با تحمل سختی ها و مشقت های فراوان نشان دادند در شرایط سخت نیز از مواضع خود که چیزی جز ارزش های والای دین اسلام، پیروی از ولایت فقیه و سرافرازی ایران اسلامی می باشد پائین نمی آیند و پشتیبان محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

وي ادامه داد: هر سال در آستانه این روز تمام کشور و به خصوص نهادها آماده برگزاری مراسم برای این ایام می شوند و امسال نیز ما با برنامه هایی نظیر برگزاری یادواره شهدای آزاده، برگزاری نمایشگاه با موضوع آزادگان، ایثار و مقاومت، دیدار با خانواده آزادگان متوفی و دیدار با آزادگان با حضور مسئولان ادارات و نهادها به استقبال سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی خواهیم رفت.

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه های در نظر گرفته شده افزود: تجلیل از آزادگان در خطبه های نماز جمعه، تجلیل از آزادگان شاخص در تابلوهای شهری، تجلیل از آزادگان شاغل در ادارات و سازمان ها، برگزاری کوهپیمایی خانوادگی، برگزاری اردوی یک روزه ویژه همسران و فرزندان آزادگان متوفی، ارسال پیامک تبریک، بخشی از برنامه های ما در این ایام خواهد بود.

گفتنی است بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد پرونده 596 آزاده در قید حیات و 59 آزاده متوفی را تحت پوشش خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار