رئیس علوم پزشکی نیشابور گفت: درمانگاه بیماران خاص نیشابور همزمان با هفته دولت راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۷۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 18 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محسن عظیمی‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: درمانگاه بیماران خاص شهرستان همزمان با هفته دولت با همیاری هیئت امنای مسجد فرحبخشی‌ها واقع در خیابان فردوسی شمالی راه‌اندازی می‌شود و برخی خدمات ارائه شده به آنها در این درمانگاه رایگان خواهد بود.

عظیمی‌نژاد بیان کرد: جذب 33 نفر پزشک متخصص و فوق تخصص در سال گذشته انجام گرفت.

وی گفت: دانشکده علوم پزشکی چهار تفاهم‌نامه پژوهشی با دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بیمارستان رضوی مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور و دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر دارد که در حال اجرا است.

رئیس علوم پزشکی نیشابور با اشاره به کسب رتبه دوم پژوهش در بین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان‌های سراسر کشور و 11 مقام کشوری، اظهار کرد: طی سال تحصیلی 94-93 سه رشته تحصیلی کارشناسی بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای و علوم و صنایع غذایی در دانشکده علوم پزشکی نیشابور راه‌اندازی شد و دانشجو پذیرش کرد.

عظیمی‌نژاد با اطلاع‌رسانی اینکه در محرم و صفر شاهد راه‌اندازی اورژانس هوایی در نیشابوریم، افزود: با مجوز تیپ 21 امام رضا(ع) وابسته به نیروی زمینی سپاه پاسداران، محل اورژانس هوایی مجموعه رفاهی فرهنگی ورزشی فجر شهید خادم‌الشریعه وابسته به تیپ 21 تعیین شده و قرار است وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بالگرد هوانیروز را اجاره کند و خلبان و بالگرد در نیشابور مستقر باشند.

وی خاطرنشان کرد: البته باید عنوان کرد محل فرود بالگرد بیمارستان حکیم مورد تائید هوانیروز قرار نگرفت که علت آن بزرگ بودن بال‌های مورد اشاره هوانیروز است در غیر این صورت همچنان پد بیمارستان حکیم امکان فرود بالگردهای کوچک را داراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار