کد خبر: ۸۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 23 August 2015
امیرحسین مقصودلو معروف به «امیر تتلو» خواننده زیرزمینی که قصد داشت در تمرین تیم «هنرمندان» حاضر شود، حسین یاریار سرمربی این تیم مانع از این کار شد و اجازه تمرین به این فرد نداد.

به گزارش تابناک یزد، تتلو که هوای فوتبالیست شدن به سرش زده، بلافاصله پس از این اتفاق در صفحه شخصی اینستاگرام خود واکنش نشان داد و نوشت: «دارم برمیگردم از تمرین «هنرمندان»، تمرینى که اینبار خیلى زود تمام شد، چون دیگر احتیاجى به «امیر تتلو» نداشت، تیمى که من در آن بازى میکردم حتى یک هنرمند هم نداشت اما امروز که رفتم سر تمرین همه هنرمند و پیشکسوت بودند و صفحه ى اینستاگرامشونم بالاى ۶٠٠٠ تا فالور داشت و با منتخب ستارگان دنیا هم بازى داشت و به من گفتن برو…».

شایان ذکر است که این خواننده همواره حواشی بسیار زیادی را در عرصه موسیقی و ورزش ایجاد کرده است. به گزارش خبرآنلاین؛ حسین یاریار مدیرعامل باشگاه هنرمندان درباره ممانعت از حضور امیر تتلو در تمرین تیم فوتبال هنرمندان که هفته گذشته اتفاق افتاد گفت: «این اتفاقی که افتاد به خاطر سوء تفاهم بود. تمرینات تیم هنرمندان در این شرایط برگزار نمی شود. این تیم برای ستارگان است. امیر تتلو یکی از هنرمندان خوب است که فوتبالش هم خوب است. قطعا در روزهای عادی او می تواند در تمرین تیم هنرمنددان شرکت کند و ما هم از او ممنونیم که در تمرینات حاضر می شود.»

یاریار ادامه داد: «یک ناهماهنگی اتفاق افتاد که باعث شد او نتواند در تمرین شرکت کند. قرار بود در این چند روز فقط بچه هایی تمرین کنند که قرار است روز جمعه در مسابقه با ستارگان جهان حضور داشته باشند. یک تعدادی از بچه ها برای حضور در آن مسابقه گلچین شده اند و جمعه به میدان می روند که در این چند روز، تمرینات با حضور همین نفرات انجام می شود.»

بازی تیم های ستارگان ایران و ستارگان جهان جمعه این هفته با حمایت جمعیت حمایت از بیماران ام اس برگزار می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار