کد خبر: ۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸ 26 February 2015
سمینار ائمه جمعه مازندران صبح امروز با حضور مسئولان استان و ائمه جمعه مازندران در مصلای جمعه شهر سورک برگزار شد.
 به گزارش تسنیم حجت الاسلام سید مجتبی رسولی جویباری در مراسم افتتاحیه این گردهمایی اظهار داشت: این اتفاق بزرگ می تواند برکات خوبی برای شهرستان به همراه داشته باشد.

امام جمعه میاندورود از حضور 44 امام جمعه، نماینده ولی فقیه، استاندار مازندران و مدیران استانی و شهرستانی در این گردهمایی خبر داد.

وی گفت: عنوان این سمینار سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی در تحقق شعار سال بوده که تمامی مسئولان در راستای برگزاری این اجلاس در حال همکاری با ستاد هستند که امیدواریم سمینار به خوبی برگزار شود.

ارسطو قادری، فرماندار میاندرود نیز در سخنانی با خیرمقدم به ائمه جمعه استان، گفت: دو گروه و دسته همواره در مسیر انقلاب نقش اساسی داشتند و علاقه‌مندی مردم به روحانیت، سبب رهبری امام راحل سرنگوی نظام طاغوت شده است.

وی افزود: علقه مردم به روحانیت تداوم داشته و همواره مردم مدافع ارزش‌های اسلامی و دینی هستند.

فرماندار میاندرود با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید فعالیت‌های فرهنگی مناسبی صورت گرفته است، تصریح کرد: یادواره شهدای شهرستان میاندرود با حضور پرشور مردم برگزار شده است.

قادری با بیان اینکه موضوع سلامت دغدغه اصلی مردم شهرستان است، افزود: با مساعدت و کمک خیر بزرگوار آقای آشوری، مرکز درمانی تیپ 1 را در میاندرود افتتاح کردیم.

وی با اعلام اینکه آبگرفتگی و سیل مشکل اساسی شهرستان بوده است، گفت: با مساعدت معاون رئیس جمهور، 150 کیلومتر انهار منطقه لایروبی برای رفع این معضل منطقه صورت گرفته است.

فرماندار میاندرود با اشاره به سیل‌خیز بودن مناطق بالادست شهرستان، افزود: در این راستا تغییر الگوی کشت صورت گرفته و 500 میلیون تومان برای توسعه نهال‌کاری در شهرستان اعتبار اختصاص یافت.

قادری با بیان اینکه تعامل مناسبی بین روحانیت و مسئولان شهرستان وجود دارد، گفت: معتقدیم که روحانیت رهبری جامعه را برعهده دارد و همه مدیران مکلف به برقراری تعامل مثبت با امام جمعه شهرستان شدند.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به شهرستان‌های محروم مازندران، افزود: توسعه متوازن شهرهای کوچک استان، سبب تبدیل شدن مازندران به کلان‌شهر می‌شود.

مازندران دارای 44 امام جمعه، 58 شهر و سه میلیون و 100 هزار نفر جمعیت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار