مدیرکل ارشاد خراسان رضوی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: اداره مشهد باید تعامل خوبی با بدنه این اداره‌کل، اصحاب فرهنگ و هنر و مسئولان این شهرستان داشته باشد.
کد خبر: ۸۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 24 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سید سعید سرابی در جلسه معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد ‌مشهد با تاکید بر تقویت ساختار اداری این اداره اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد باید ساختاری در شأن پایتخت فرهنگی جهان اسلام در 2017 داشته باشد.

وی تعامل و همکاری را از شروط لازم در این اداره دانست و گفت: این اداره باید تعامل خوبی با بدنه این اداره‌کل، اصحاب فرهنگ و هنر و مسئولان شهرستان مشهد داشته باشد انتظار جامعه فرهنگی و هنری هم این است که این اداره در یک تعامل مثبت و سازنده با آنها باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی ادامه داد: باید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد حضور جدی‌تری در فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های مشهد 2017 داشته باشد.

وی توجه به حاشیه شهر مشهد را از دیگر اولویت‌های این اداره دانست و افزود: حاشیه شهر مشهد باید مورد توجه این اداره باشد و نسبت به حل مشکلات موجود تعامل مثبتی با سایر ارگان‌های مرتبط برقرار کند.

سرابی گفت: در دوره ریاست قبلی بر اداره فرهنگ و ارشاد ‌مشهد، شاهد رشد بسیار خوبی در این دوره بودیم که امیدواریم این رشد و شکوفایی در دوره مدیریت جدید نیز ادامه پیدا کند.

وی با تاکید بر انتخاب مدیریت ارشاد مشهد از بین بدنه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تجربه نشان داده است که مدیرانی که از بدنه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند با توجه به کمبود اعتبارات این حوزه، با دلسوزی و تعصب بیشتری فعالیت می‌کنند.

در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات یوسف امینی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد، حکم صدرا یوسفی به عنوان مشاور مدیر کل و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد به وی ابلاغ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار