در قالب مراسم ازدواج دانشجویی صورت می گیرد؛
دبیر ستاد ازدواج دانشجویی از تشرف بیش از 12هزار زوج زیارت اولی به مشهد مقدس در قالب بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی خبر داد.  
کد خبر: ۸۲۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ 18 February 2020

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی ستاد ازدواج دانشجویی، مهدی غلامی مقدم با اعلام این خبر گفت: طی سه ماه مهلت ثبت نام این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی، بیش از 18500زوج دانشجو و 190 زوجِ استاد از دانشگاه های سراسر کشور ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد، تاکنون حدود شش هزار زوج در قالب 11کاروان به مشهدمقدس مشرف شده اند، افزود: در میان ثبت نام کنندگان، 12هزار و 500زوج، زیارت اولی و 63 زوج غیرایرانی حضور دارند.

دبیرستاد ازدواج دانشجویی در تشریح برنامه های درنظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در مراسم اظهار کرد: سه روز اقامت رایگان در مشهد، مراسم فرهنگی معنوی در حرم مطهر رضوی، کارگاه آموزشی و جشن ازدواج با برنامه های مفرح، برگزاری مسابقات و اهدای جوایز، حضور در مناجات سحرگاهی حرم مطهر، ارائه مشاوره های فردی و گروهی از برنامه های پیش بینی شده برای زوج های دانشجو است.

غلامی مقدم با اشاره به ارتقای کیفیت هتل های محل اسکان دانشجویان و نزدیکی مسیرشان تا حرم مطهر رضوی، اضافه کرد: بیش از 300اتاق درنظر گرفته شده، کمتر از پنج دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی تفاهم نامه ای که با مدیرعامل شرکت قطارهای مسافربری رجا صورت گرفته است، کلیه زوج های دانشجو که کد ملی آنان در سامانه ثبت نام ازدواج دانشجویی، درج و ثبت نامشان تایید شده است از تخفیف 25درصدی بلیط بهره مند می شوند.

گفتنی است طی مدت برگزاری بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی، حدود 20هزار زوج در قالب سی کاروان به مشهدمقدس مشرف می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار