مسئول گروه مغز و اعصاب بیمارستان رضوی خبر داد:
مسئول گروه مغز و اعصاب بیمارستان رضوی از بهره‌مندی 1000 بیمار صرعی از خدمات مانیتورینگ صرع در بیمارستان فوق تخصصی رضوی خبر داد.
کد خبر: ۸۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 26 August 2015
محسن آقایی حکاک در نشست خبری دومین سمپوزیم بین‌المللی صرع که در بیمارستان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: از چهار سال گذشته که مرکز مانیتورینگ درمان صرع در این بیمارستان راه‌اندازی شده است، خوشبختانه هزار بیمار از خدمات این سیستم بهره‌مند شده‌اند.

مسئول گروه مغز و اعصاب بیمارستان رضوی افزود: در حال حاضر در این مرکز پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی فراهم شده است و به نوعی در کشور نظیر آن وجود ندارد، ضمن اینکه عمده کسانی که مراجعه می‌کنند افرادی بوده که سال‌ها مبتلا بوده و دارو مصرف می‌کردند و ما افتخار این را داریم که با این شیوه درمانی نوین به درمان بیماران صرعی خدمات ارائه می‌دهیم.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلات جدیدی که سال‌ها داشته‌ایم این بوده که در کشور تاکنون چنین مرکزی وجود نداشت و طبق قوانین کشوری بعد از ورود تکنیک‌های جدید درمانی، شرکت‌های بیمه‌ای این روش را نپذیرفتند و امروز این مشکل احساس می‌شود که زمینه خدمات بیمه درمانی مراجعه کنندگان با همکاری دستگاه‌ها برطرف شود چرا که بیماران صرعی به لحاظ اقتصادی در طبقه معمولی از جامعه قرار دارند.

آقایی حکاک خاطرنشان کرد: انجام این مانیتورینگ هزینه‌های زیادی دارد، البته با حمایت‌های آستان قدس رضوی نسبت به سایر مراکز هزینه‌ها کاهش داشته لذا هزینه بستری برای 24 ساعت مانیتورینگ حدود یک میلیون و 300 هزار تومان است، لازم به یادآوری بوده اینکه چه مدت بیمار در بیمارستان بستری باشد بستگی به تشخیص پزشک مربوطه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار