در اولین سفر خارج از استان استاندار پس از 4 ماه
استانداران سراسر کشور در نشست عصر امروز کمیسیون تخصصی امنیتی همایش خود در تهران، مردم را محور و پایه اصلی امنیت در کشور خواندند و تاکید کردند: بايد همواره در سياستگذاري ها و جهت گيري ها، رضايت و همراهي مردم را در اولويت قرار دهيم و در نظر داشته باشيم كه هيچ سلاحي امنيت آورتر از با مردم بودن نيست.
کد خبر: ۸۴۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ 07 May 2020





استانداران سراسر کشور در نشست عصر روز کمیسیون تخصصی امنیتی همایش خود در تهران، مردم را محور و پایه اصلی امنیت در کشور خواندند و تاکید کردند: بايد همواره در سياستگذاري ها و جهت گيري ها، رضايت و همراهي مردم را در اولويت قرار دهيم و در نظر داشته باشيم كه هيچ سلاحي امنيت آورتر از با مردم بودن نيست.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، «حسين كلانتري» استاندار کهگیلویه و بویر احمد و دبير كميسيون تخصصی امنيتي همايش استانداران سراسر کشور که در تهران برگزار شد، افزود: در این جلسه، استانداران، حفظ امنيت را مهم ترين نياز عمومی كشور دانستند و از مردم ايران که همواره در بزنگاه هاي حساس ياريگر دولت و نظام بوده اند، ستایش کردند.
وی افزود: در نشست امروز كه با حضور استانداران و دبير شوراي امنيت كشور برگزار شد، راه کارهاي جدید برای تحكيم مباني امنيت داخلي مورد تبادل نظر قرار گرفت.
کلانتری در جمع استانداران :  مردم محور امنیت در کشور هستند/ هیچ سلاحی امنیت آورتر از با مردم بودن نیست/ بناي سياستگذاري امنيتي در كشور با محوريت مردم است

كلانتري با تاكيد بر اينكه امنيت ايران از جنس مردم پايه است، تصریح کرد: استانداران در این نشست هم عقیده بودند که نقش مردم در تامين و حفظ ثبات داخلي، به جد تاثيرگذار است و به همین دلیل، بناي سياستگذاري امنيتي در كشور با محوريت مردم است.
دبیر کمیسیون تخصصی امنیتی همایش استانداران سراسر کشور با اشاره به اينكه قرار است در نشست فردا، اهم تصميمات گرفته شده در این کمیسیون در همایش استانداران ارائه شود، افزود: بايد در سياستگذاري ها و جهت گيري هايمان همواره رضايت و همراهي مردم را در اولويت قرار دهيم.
وی در ادامه سخنانش به اپيدمي كرونا در كشور اشاره كرد و اظهارداشت: خوشبختانه با همراهي مردم توانستيم مديريت خوبي در كنترل بيماري كرونا داشته باشيم .
استاندار کهگیلویه و بویر احمد یادآورشد: بايد تا پايان كامل اين بيماري، پروتكل هاي بهداشتي و درماني را رعايت کنیم و با پرهیز از ساده انگاري و عادي جلوه دادن اوضاع، باعث اوج گيري دوباره اين بيماري در جامعه نشويم.
همایش دو روزه استانداران سراسر کشور عصر امروز با فعالیت چهار کمیسیون تخصصی اقتصادی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی در وزارت کشور در تهران آغاز شد و فردا با سخنان دکتر «عبدالرضا رحمانی فضلی» در جمع همه استانداران پایان خواهد یافت.
کلانتری در جمع استانداران :  مردم محور امنیت در کشور هستند/ هیچ سلاحی امنیت آورتر از با مردم بودن نیست/ بناي سياستگذاري امنيتي در كشور با محوريت مردم است
 
لازم به توضیح است ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد حدود 4 ماه است که به دلایل وجود شرایط خاص برای شرکت در هیچگونه برنامه ای از استان خارج نشده بود. این موضوع در نشست تجلیل از 5 نفر از معلمین که با حضور استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش انجام شد مطرح شد.
در این نشست به دلیل ضیق وقت برای رسیدن حسین کلانتری به پرواز موضوع مطرح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار