فرماندار شهرستان دهلران اعلام کرد
ورود سرمایه گذرانی از کشورهای اتریش, آذربایجان و روسیه که در هفته‌های گذشته به شهرستان دهلران آمده‌اند تا در پروژه‌های این شهرستان سرمایه‌گذاری داشته باشند نوید بخش آینده‌ای خوب برای این منطقه است.
کد خبر: ۸۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 29 August 2015

به گزارش تابناک ایلام، امیدعلی سبزی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه امروز دهلران اظهار داشت: از هنگامی که دولت تدبیر و امید سکان اجرایی کشور را در دست گرفته وعده های ریاست محترم جمهور یکی پس از دیگری در حال تحقق است.

وی گفت: در بحث سیاست خارجی با دیپلماسی و یک برنامه مشخص هم توانستیم تحریم ها را برداریم و هم در تثبیت حق غنی سازی موفق باشیم.

فرماندار شهرستان دهلران ادامه داد: البته همگان باید بدانند که تاثیرات مهم و غیرقابل انکار برداشتن تحریم ها برای همه موضوعات در کشور در آینده روشن خواهد شد و مردم آن را لمس خواهند کرد.

وی عنوان کرد: کاهش نرخ تورم, کاهش نوسانات ارز, اقدامات خوب در حوزه بهداشت و درمان و رشد مثبت اقتصادی کشور نشان دهنده این موضوع است که مردم به خوبی در انتخابات ریاست جمهوری با اختلاف زیاد میلیونی تشخیص دادند که باید یکی از سرمایه های عظیم کشور که دکتر روحانی بود را انتخاب کنند.

 وی گفت: در شهرستان دهلران نیز دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی های کارشناسانه و منسجم و همچنین پیگیریهای خوبی که داشته اقدامات چشم گیری داشته است که لازم است به اطلاع همه مردم جهت آگاهی رسانده شود.

فرماندار شهرستان دهلران تصریح کرد: ورود سرمایه گذرانی از کشورهای اتریش, آذربایجان و روسیه که در هفته های گذشته به شهرستان آمده اند تا در پروژه های این شهرستان سرمایه گذاری داشته باشند نوید بخش آینده ای خوب برای این منطقه است.

وی افزود: البته منکر وجود برخی مشکلات در شهرستان نیستیم ولی باید این نکته را هم گفت که دولت در اعتبارات ملی توجه خوبی به شهرستان دهلران داشته است و پروژه های متعدد شهرستان به خوبی پیگیری و یکی پس از دیگری به مرحله عملیاتی شدن و افتتاح می رسد.

سبزی با بیان اینکه دولت حساسیت شدیدی به دروغ دارد گفت: پروژه های مهمی همچون راه آهن و بازارچه مرزی با تلاش و رایزنی مسئولان استانی در حال پیگیری است و به محض به دست آمدن نتایج عملی آنها را بازگو خواهیم کرد و عملیاتی خواهد شد.

فرماندار شهرستان دهلران با ارائه آمار و ارقامی در مورد پروژه‌های شهرستان اظهار داشت: به همه پروژه‌ها توجه لازم را داریم و سعی خواهیم کرد با مدیریت صحیح همه آنها را به پایان برسانیم.

وی گفت: پروژه‌هایی همچون جاده دهلران به زرین آباد, پتروشیمی و پالایشگاه, سیمان, توجه به حوزه های مختلفی چون آب و خاک, عمران و آبادانی شهرها و روستاها, سالک, واگذاری زمین به فارغ التحصیلان کشاورزی, سدمیمه و شبکه انحرافی دویرج از جمله پروژه هایی است که ضمن اختصاص اعتبارات لازم و درخواست تخصیص اعتبارات ملی و استانی به جد آنها را دنبال می کنیم و تا اجرایی شدن آنها تلاش خواهیم کرد.

سبزی در پایان به اتمام عملیات گازرسانی به شهرستان دهلران و روشن شدن مشعل گاز در هفته دولت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: گازرسانی یکی از آرزوهای دیرینه مردم این دیار بود که در این دولت تحقق یافت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار