سینماهای ساری، بهشهر، بابل و چالوس محل حضور چشم گیر مردم برای دیدن فیلم محمد رسول الله است و آملی ها تا آخر هفته شاهد این فیلم با ارزش خواهند بود.
کد خبر: ۸۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ 02 September 2015
به گزارش تابناک مازندران، اکران فیلم فاخر محمدرسول الله(ص) در سینماهای مختلف کشور و استان مازندران یک رویداد بزرگ در صنعت سینمای ایران  خصوصا در عرصه تولید فیلم‎های ماندگار محسوب می‏شود که شاید بتوان با این اثر ارزشمند و به برکت نام و یاد رسول گرامی اسلام بین مردم و صنعت سینما آشتی برقرار کرد.
اکران فیلم محمد رسول الله در 5 شهر مازندران
مسئول امور سینمایی حوزه هنری مازندران در این مورد گفت: نخستین اکران این فیلم در روز‎پنج‎شنبه 5 شهریور همزمان با تهران در سینما سپهر ساری انجام شد که استقبال دیدنی و مثال زدنی از آن صورت پذیرفت و بهشهری‎ها نیز در تاریخ شهریور 7 تاکنون در سینما بهمن این شهر شاهد این اثر ماندگار از زندگی نامه رسول گرامی اسلام بوده‎اند.
مسعود حسین‎پور با بیان اینکه حوزه هنری متولی تعداد سه سینما در مازندران است، افزود: برای پخش این فیلم سینمایی در سینمای شهر آمل به مشکلاتی برخوردیم که مربوط به امور فنی بوده است و در تلاش هستیم مشکل عدم هماهنگی صدا که در 40 سینمای کشور وجود دارد در سینما آمل برطرف شود.
اکران فیلم محمد رسول الله در 5 شهر مازندران
وی عمده مشکل این سینما را به صداهای خروجی و هماهنگ کردن کانال‏های صدا مرتبط دانست و ادامه داد: در حال حاضر پیگیری‎های روزانه و ساعتی برای رفع این نقصان در حال انجام است و بر اساس قول‎های مسئولان موسسه بهمن سبز به عنوان متولی سینماهای حوزه هنری کشور تا آخر هفته نرم افزاری به تجهیزات سینما آمل اضافه می‏شود.
حسین‎پور از اکران فیلم ارزشمند محمد رسول الله در سینماهای شخصی در شهرهای بابل و چالوس نیز خبر داد و تاکید کرد: چنین استقبالی از یک فیلم سینمایی سابقه نداشته است تا جایی که در برخی استان‎ها تا چند روز بلیط پیش فروش شده دارند.
اکران فیلم محمد رسول الله در 5 شهر مازندران
متولی امور سینمایی حوزه هنری مازندران از هماهنگی دلشادی مدیر حوزه هنری مازندران با شهرداری‎ها و فرمانداری‎های استان برای افزایش مشارکت مردم خبر داد و افزود: شایسته است همه مسئولان استانی برای استقبال بیشتر مردم تلاش کنند که نقش مسئولان اجرایی و فرهنگی، رسانه‎های گروهی و مطبوعات در حضور مردم برای دیدن فیلم فوق بسیار مهم است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار