فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۴۳ تن ۴۴۱ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است.
کد خبر: ۹۳۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 02 February 2021

سردار عباسعلی بهدانی فرد در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با موادمخدر اظهار داشت: پلیس استان یزد در مبارزه با باندهای وارد کننده موادافیونی طرح‌های مختلفی را به اجرا گذاشته است.

وی ادامه داد: در عملیات های مختلف پلیس استان یزد 51 باند اصلی وارد کننده موادمخدر شناسایی و منهمدم و بیش از 290 نفر از اعضای این باندها دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: از ابتدای امسال تاکنون با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، بیش از 43 تن و 441 کیلوگرم انواع موادافیونی کشف شده که این میزان کشفیات، افزایش 20 درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است.

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: در این خصوص 63 دستگاه خودرو سبک و سنگین از قاچاقچیان توقیف و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد پلیس استان یزد در خاتمه بر مبارزه همه جانبه با سوداگران مرگ تاکید کرد و افزود: استان یزد محل امنی برای فعالیت سوداگران مرگ نیست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار