قائم مقام وزیر کشور:
تابناک- قائم مقام وزیر کشوردر امور مجلس و عضو ستاد انتخابات کشور گفت:احساس مسئولیت و مشارکت بالای مردم این استان در انتخابات یکی از ویژگی‌های سیاسی این استان است.
کد خبر: ۹۴۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ 10 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، کولیوند روز چهارشنبه در نشست با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به حماسه آفرینی مردم استان بوشهر اظهارداشت: احساس مسئولیت و مشارکت بالای مردم این استان در انتخابات یکی از ویژگی‌های سیاسی این استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خردادماه سال آینده به طور قطع تاثیرگذارترین عرصه همایش ملی ایران به نمایش گذاشته می‌شود.
ایرانی تاکید کرد: همه زیرساختهای لازم از جمله امنیت وآرامش برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و در شان نظام جمهوری اسلامی در استان فراهم است.

وی ادامه داد: با آغاز رسمی ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا توسط وزیر محترم کشور ستاد انتخابات استان بوشهر با اتخاذ تمهیدات لازم و آمادگی فرمانداران و بخشداران با انتخاب معتمدین ، هئیت های اجرائی را تشکیل داده و اقدامات قانونی را انجام می‌دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا شمار شعبه‌های رای گیری انتخابات شوراهای شهر و روستا از ۸۳۶ شعبه در سال ۹۶ با ۱۰.۲۱ درصد افزایش به ۸۴۲ شعبه و شمار صندوق‌های رای گیری برای انتخابات ریاست جمهوری نیز از ۹۶۱ شعبه با ۱۶.۰۶ درصد به ۹۲۸ صندوق افزایش یافته است.

وی ادامه داد: مردم استان بوشهر باید برای ۴۳۷ شورا  یکهزار و ۴۹۳ عضو انتخاب کنند که از این شمار ۲۱۰ عضو در قالب ۴۰ شورای شهر و یکهزار و ۲۸۳ عضو در قالب ۳۹۷ شورای روستایی انتخاب می‌شوند.

ایرانی بیان کرد: دشتستان با ۱۰۶ شورا و ۳۶۸ عضو شورا بیشترین تعداد شوراهای شهر و روستا و کنگان با ۱۲شورا و ۴۸ نفر عضو کمترین شمار شوراها را در استان بوشهر دارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار