سوم شعبان میلاد سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است و فلسفه این روز الگو برداری از حماسه و فداکاری امام حسین (ع) است.
کد خبر: ۹۴۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ 17 March 2021

پیام تبریک فرماندار لنده به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ فرماندار شهرستان لنده پیام تبریکی به بمناسب ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار به فرماندهی سپاه این شهرستان وهمکارنشان در این نهاد ابلاغ داشت.

پیام تبریک ایشان بدین شرح است؛

مژده ای دل که دگر سوم شعبان آمد
پیک شادی ز بر حضرت جانان آمد

بردار عزیزم جناب سرهنگ روح اله ویسی "فرماندهی محترم سپاه شهرستان لنده

سوم شعبان میلاد سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است و فلسفه این روز الگو برداری از حماسه و فداکاری امام حسین (ع) بوده است.

پاسداران سرزمین عزیزمان ایران به تاسی از امام مظلوم اباعبداله الحسین همواره در حساس ترین لحظات تاریخ برای برافراشتن پرچم حق و عدالت و دفاع از مظلومان شجاعانه به پا خاسته اند و نتیجه این فداکاری عزت و سربلندی میهن عزیزمان ایران است.

اینجانب سوم شعبان ولادت با سعادت امام حسین (ع) را به تمامی پاسداران و سرداران رشید سپاه اسلام به ویژه حضرتعالی و کلیه همکاران خدومتان که با الهام از مکتب رسول الله (ص) درس عزت و کرامت آموخته اند و با تاسی از نهضت عاشورا و با درک درست و دقیق از مقتضیات فراروی انقلاب و میهن اسلامی همواره در صحنه مأموریت‌های خود حضوری به موقع، موفق و فداکارانه داشته اند، تبریک و تهنیت می گویم و  از خداوند منان توفیق همه مدافعان میهن عزیزمان ایران را ظل توجهات خاص حضرت ولیعصر(عج) مسئلت و آرزوی توفیق روز افزون دارم.


تورج رزمجو
فرماندار شهرستان لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار