معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی:
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به اختصاص بیش از 500 میلیون تومان اعتبار به کارگاه‌های آموزش مهارت زندگی شهرستانی بیان کرد: عامل اصلی آسیب‌های اجتماعی نظیر خشونت، سرقت و... مواد مخدر است.
کد خبر: ۹۷۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸ 29 June 2021

به گزارش تابناک رضوی، اسماعیل حاجی‌آبادی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان بابیان اینکه آسیب‌های اجتماعی در جامعه بیداد می‌کند گفت: عامل اصلی آسیب‌هایی نظیر خشونت، سرقت و... مواد مخدر است که کاهش معضلات اجتماعی باید دغدغه اصلی همه مدیران باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به اختصاص بیش از 500 میلیون تومان اعتبار برای برگزاری کارگاه‌های آموزش مهارت زندگی به شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: خیلی از آسیب‌های اجتماعی زنجیروار به هم وصل است و بهترین روش دوری از آسیب‌ها برگزاری کارگاه‌های آموزش مهارت زندگی شهرستانی است.

وی اداره ورزش و جوانان را پر حاشیه‌ترین و پراسترس‌ترین اداره‌ای که نیاز به کار شبانه‌روزی دارد دانست و اضافه کرد: دشمنان به‌عنوان طراح اصلی آسیب‌ها یک‌قدم از ما جلوترند و احساس می‌شود که در میدان مین قرار داریم و باید از این میدان با کمترین حاشیه و استرس به‌سلامت عبور کنیم.

حاجی‌آبادی، با قدردانی از مجموعه تلاش‌های ستاد ساماندهی تربت‌جام که در ارزیابی سال گذشته به‌عنوان ستاد برتر استانی معرفی شد خاطرنشان کرد: حل مشکلات جوانان مُستلزم تعامل و همکاری سازنده مدیران و مسئولان است که پاسخگویی به مطالبات جوانان تلاش شبانه‌روزی را می‌طلبد و خوشبختانه با این‌گونه تعاملات در ستاد ساماندهی اتفاقات خوبی رقم خورد.

وی مشکلات چندهمسری در برخی مناطق تربت‌جام ‌از آسیب‌های جدی منطقه برشمرد و یادآورشد: در آستانه فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و تقارن آن با هفته بزرگداشت عفاف و حجاب هستیم و باید خروجی خوبی از مناطق کم برخوردار روستایی در این شهرستان داشته باشیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: برای شناسایی مشکلات و آسیب‌های جوانان و نوجوانان در شهرستان‌ها و ارائه نقشه راه از هر شهری چهار جوان و درمجموع 314 جوان از استان انتخاب و معرفی می‌شوند.

گفتنی است: در پایان این جلسه از سوی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در معرفی تربت‌جام به‌عنوان شهرستان برتر استانی در ساماندهی امور جوانان به فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان لوح سپاس تقدیم شد و از خانواده ورزشکار پاسدار شهید علیرضا میری با تقدیم لوح سپاس و هدیه نیز تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار