مدیر امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ۴۵ تک و مجموعه عکس به مرحله نهایی دومین عکسواره محرم کیش راه یافت.
کد خبر: ۹۸۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 02 August 2021

بدریه بحرینی روز دوشنبه در یک گفت و گوی خبری اظهار داشت: دومین عسکواره محرم کیش در ۲ بخش "عکاسی و ادبی" با هدف معرفی فرهنگ عاشورایی در این جزیره برگزار و طی فراخوان آن ۱۹۰ عکاس یک هزار و ۱۰۰ تک عکس و مجموعه عکس به آن ارسال کردند.

وی اضافه کرد: هیات داوران این عکسواره نیز به راهیابی ۳۰ اثر به بخش اصلی (عکاسان کشور و کی)، هشت اثر به بخش موبایلی و هفت اثر به مجموعه عکس رای دادند.

مدیر امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش یادآور شد: دومین عکسواره محرم کیش با هدف به تصویر کشیدن حضور مردم و هیات‌های عزاداری در ماه محرم و ترویج فرهنگ عاشورایی از دریچه دوربین و روایت شعر و داستان برگزار می شود.

دبیر اجرایی این عکسواره نیز گفت: خدیجه چگینی از قزوین، زهره لک از تهران، امیر حسین کمالی از اصفهان، حمید سبحانی از مشهد، مهسا ربیعی از اهواز، مجتبی گیتی نژاد از سبزوار، هادی دهقان پور از سبزوار، خدیجه نادری از اصفهان، پردیس مالکی از شاهین شهر، احمد بلباسی از تهران، آمنه شاوزی پور از نیشابور، احمد رضا کریمی از تهران، سیدعابد میرمعصومی از سمنان از جمله راه یافتگان به بخش اصلی سراسری هستند.

نسرین فائق یادآور شد: دیگر راه یافتگان بخش سراسری شامل ابراهیم رفیعی پرکوهی از ساری، مهدی طاهری از تهران، احمد تاجی از شهر کرد، مریم آل مومن از شهر کرد، میثم عبدلیاز ملایر، احمد زعفری هشجین از خلخال، مهزیار مهدی پور از اهواز، یاسر محمد خانی از اراک، امیر مسعود عربشاهی از قم و مازیار اسدی از تهران است.

وی اضافه کرد: راه یافتگان بخش اصلی ویژه عکاسان کیش نیز شامل علیرضا عامری اردستانی، زهرا بهاری، سمیه زارع پور ، غزاله دولت آبادی ، ایوب قادری ، منیره رسول زاده حسین، محمد رضا دهقان پور است.

دبیر دومین عکسواره کیش اظهار داشت: سید علی رضویان از بیجار، علی اصغر فیض اللهی از بیجار، جابر غلامی از اراک، امیرمهدی نجفلو شهپر از همدان، میترا مهتریان از تهران، محمد آهنگر از اهواز، امید محمدی از بانه، سمیه نوبهار از کیش منتخبین بخش موبایلی هستند.

وی افزود: همچنین منتخبین بخش مجموعه عکس نیز شامل مریم آل مومناز شهرکرد، اسحاق آقاییاز کهکیلویه و بویر احمد، علی اصغر فیض اللهی از بیجار، حمید سبحانی از مشهد، امیر حسین یگانه از کیش، محمد آهنگر از اهواز، هادی دهقان پور و سبزوار است.

مرحله دومین عکسواره محرم کیش ابتدا در بخش عکاسی از ۲۵ خرداد امسال با محوریت مناطق آزاد آغاز و با توجه به استقبال گسترده هنرمندان سراسر کشور به سطح کشور ارتقاء یافت.

لازم به ذکر است معرفی نفرات برتر در مراسم اختتامیه دومین عکسواره محرم کیش، در صورت مساعد بودن شرایط کرونا پنج مهر امسال هم زمان با اربعین حسینی در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار