رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان از دستگیری یک نفر کلاهبردار که با ترفند های مختلف از جمله خیر بودن اقدام به فریب و کلاهبرداری از کاربران سایت دیوار می کرد، خبر داد.
کد خبر: ۹۹۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 01 September 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سعید بالش زر" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره کلاهبرداری از سال گذشته تاکنون توسط فردی تحت عنوان خیر و تخلیه حساب های بانکی و برداشت وجه از حساب کاربران سایت دیوار در کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های همجوار، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی مستندات ارائه شده توسط شاکیان و حساب‌های مختلف بانکی توانستند ردپای کلاهبردار حرفه‌ای تحت تعقیب و فراری را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی قضائی و تعامل اطلاعات سپاه استان و اقدامات فنی و تخصصی، متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر شد و جهت بازجویی به پلیس آگاهی استان دلالت داده شد.

بالش زر تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه به چندین فقره کلاهبرداری از حسابهای بانکی افراد در استان کهگیلویه و بویراحمد و چندین استان دیگر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، از شهروندان خواست: به هیچ وجه کارت بانکی و مشخصات حساب خود را در اختیار افراد قرار نداده و در صورت مشاهده گردش حساب غیر متعارف در حساب خود، آن را به پلیس گزارش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار