به مناسبت هفته دفاع مقدس؛
یادواره شهدای رسانه و آیین تجلیل از خبرنگاران تربت‌جامی به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت کانون بسیج رسانه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشکده علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 02 October 2021

به گزارش تابناک رضوی، مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان‌های تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح‌آباد در حاشیه آیین تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: رسانه مظهر توسعه است و باید از این ظرفیت درراستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس استفاده شود.

مهدی حسینی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید مروج سبک رسانه اسلامی باشند، گفت: انقلاب ما رسانه است و ضرورت دارد در تولید و محتوا، اخلاق‌مداری و حق را محور قرار دهند و آنچه زنده و پایدار می‌ماند اخلاق اسلامی است.

این فعال رسانه‌ای با اشاره بر اینکه سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی بر ارتقاء سواد رسانه در استان تأکید دارد، تصریح کرد: به‌طوری‌که در نیمه اول سال جاری توانسته‌ایم اولین کارگاه تخصصی روزنامه‌نگاری و سواد رسانه را با حضور فعالان مجازی و خبرنگاران شهرستان‌ها به میزبانی تربت‌جام انجام گردید که خوشبختانه استقبال خوبی انجام گرفت.

مسئول بسیج رسانه شهرستان تربت‌جام یادآور شد: کادر سازی در حوزه رسانه منطقه ضروری است و رسانه انقلاب بیش از گذشته به نیروهای کارآمد نیاز دارند.

گفتنی است: یادواره شهدای رسانه و آیین تجلیل از خبرنگاران منطقه با همکاری و مشارکت کانون بسیج رسانه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشکده علوم پزشکی در سالن اجتماعات اداره ارشاد با حضور مسئولان اجرایی، نظامی و امنیتی باشکوه خاصی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار