فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد؛
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:در حال حاضر هر هفت ثانیه یک شهروند از ما درخواست کمک می کند، در یکسال گذشته بیش از پنج میلیون ماموریت از طریق تماس با ۱۱۰ برای ما تعریف شده است همچنین موفق به نابودی ۳۸ تن مواد مخدر شده ایم. ر یکسال گذشته بیش از پنج میلیون ماموریت از طریق تماس با ۱۱۰ برای ما تعریف شده است همچنین موفق به نابودی ۳۸ تن مواد مخدر شده ایم.
کد خبر: ۹۹۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶ 09 October 2021

به گزارش تابناک رضوی، سردار «محمد کاظم تقوی» امروز(۱۷ مهر) در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که با حضور مسئولین شهری و استانی همراه بود، اظهار کرد: با وجود درگیری هایی که تا امروز به خاطر کرونا داشتیم اما دعوت مقام معظم رهبری را لبیک گفته و با همراهی نیروهای سپاه و اطلاعات توانستیم در بحث امنیت حماسه خلق کنیم.

 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: در حال حاضر هر هفت ثانیه یک شهروند از ما درخواست کمک می کند، در یکسال گذشته بیش از پنج میلیون ماموریت از طریق تماس با ۱۱۰ برای ما تعریف شده است همچنین موفق به نابودی ۳۸ تن مواد مخدر شده ایم.

 

تقوی بیان کرد: امروز همه همکاران من آماده ماموریت پر افتخار هستند و به همت مدیران استان و حمایت های قضایی، امنیت ایجاد کرده ایم، در حال حاضر بیش از هشت هزار نفر به عنوان پلیس محله به کمک ما برای ایجاد امنیت آمدند همچنین خواهران ما نیز در ماموریت ها حضور دارند.

 

وی با اشاره به اینکه آمار مرگ و میر جاده ای در سال گذشته به نسبت سال های قبل کاهش جدی داشته است، اضافه کرد: ما در جهت هوشمند سازی گام برداشتیم و به زودی دو مرکز هوشمندسازی را افتتاح خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار