فضاهای دانشگاهی بیله‌سوار توسعه یابد

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت:‌ باید با آسیب‏‌شناسی گذشته و نیازسنجی راهکارهای توسعه بیشتر دانشگاه‌ها در شهرستان بیله‌سوار ارائه شود.
کد خبر: ۶۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 26 July 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آرام حلیم پیش از ظهر امروز در دیدار با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله‌سوار و معاونان این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه‌ها در خط مقدم تربیت نیروی متخصص و متعهد قرار دارند و باید همگام با مسئولان با همدلی و همزبانی در پیشبرد اهداف علمی کشور و تحقق اهداف و برنامه‌های دولت یازدهم گام بردارند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی سبب اعتلای نام شهرستان است، تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد از کارکردهای اصلی دانشگاه بوده و بنابراین باید به دغدغه‌‏های دانشگاه رسیدگی کرده و در راستای رفع مشکلات در این حوزه گام برداشت.

وی با اشاره به اینکه همه چیز برای توسعه علمی در شهرستان بیله‌سوار مهیا است، گفت: رشد دانشگاه سبب عمران و آبادانی شهرستان می‏‌شود که باید در این راستا تلاش و جدیت شده و سطح علمی شهرستان بیله‌سوار را با اقدامات لازم در این حوزه ارتقا دهیم.

حلیم بیان کرد: در شهرستان‏‌های اطراف شاهد رشد قابل توجه مراکز برای تحصیلات تکمیلی هستیم که در شهرستان بیله‌سوار نیز با توانمندی‏‌های که وجود دارد شایسته وجود دانشگاهی پویا و با رشته‌های متنوع است که باید با تمام توان از این دانشگاه حمایت کرد تا زمینه توسعه برای بین‌المللی شدن دانشگاه و افزایش متقاضی برای تحصیل فراهم شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با تاکید بر اینکه باید با آسیب‏‌شناسی گذشته و نیازسنجی به توسعه بیشتر دانشگاه انجام شود، افزود: امیدواریم ریاست جدید دانشگاه با تمام توان در راه رشد و بالندگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله‌سوار فعالیت کرده و بیش از گذشته توسعه علمی این دانشگاه را رقم بزند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار نیز با تشریح مهمترین برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، علمی و عمرانی دانشگاه آزاد بیله سوار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به تغییرات و تحولات انجام شده در جذب اساتید دانشگاهی معیار انتخاب اساتید را صلاحیت عمومی و علمی و بر پایه شاخص پژوهشی قدار داده که در این راستا تلاش می‌کنیم اساتید برجسته از لحاظ علمی که مورد تایید مرکز دانشگاه هستند را انتخاب کنیم.

ایوب سرافراز اظهار کرد: در یک سال گذشته برای واحد دانشگاه آزاد اردبیل در مقطع ارشد و دکتری 6 هزار دانشجو پذیرش و در حال تحصیل هستند و حتی در شهرستان‌های اطراف شاهد تصویب و تحصیل دانشجو در مقطع ارشد هستیم و امیدواریم بتوانیم در کنار رشته کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم‌شناسی، چندین رشته ارشد را نیز برای دانشگاه آزاد بیله‌سوار امسال اخذ و به تصویب برسانیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار