با حضور مسوولان کشوری و استانی؛
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی خراسان رضوی و سرپرست شرکت مخابرات ایران، از خدمات علی ملک جعفریان تقدیر و علی سالاری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 15 October 2015
اسدالله دهناد در این مراسم  که در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات مخابرات استان برگزار شد، اظهار داشت: استان‌های کشور هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند در این میان خراسان رضوی با هیچ استانی قابل مقایسه نیست.

وی تصریح کرد: خراسان رضوی مضجع شریف علی بن موسی الرضا(ع) بوده در طول سال پذیرای تعداد زیادی زائر است و بنابراین هر دستگاهی که در اینجا وطیفه‌ای دارد، عهده‌دار خدمت در سطح ملی بوده و خدمتگزار تمام ملت ایران است.
سرپرست شرکت مخابرات ایران افزود: سهم مخابرات در خدمت‌رسانی بسیار ویژه است و باید تلاش کرد که در حوزه ارتباطات برای زائران و مجاروان بارگاه منور رضوی بیشترین خدمت را داشته باشیم و انتظار می‌رود که بیشترین خدمت رسانی در حوزه ارتباطات در خراسان رضوی انجام گیرد.
دهناد با بیان اینکه عملکرد خراسان رضوی در حوزه ارتباطات مطلوب بوده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون فرصتی دست داده تا از مدیرعامل سابق این شرکت به عنوان معاون راهبردی در شرکت مخابرات ایران استفاده کرده و از تجربیات ایشان بهره ببریم.
وی تصریح کرد: مدیرعامل جدید این شرکت نیز در خراسان شمالی کارنامه خوبی داشته و با استان خراسان رضوی نیز آشنایی کامل دارند و باید با توجه به این کارنامه درخشان در خدمات رسانی نهایت تلاش را برای ارتقا شرایط در خراسان رضوی  داشته باشند.
 
 


منبع : اداره کل روابط عمومی و تشریفات استانداری خراسان رضوی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
بنيامين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
بهتره اين آقايان دم از اسلام و قرآن نزنند، وقتي هيچ ارزشي براي نيروهاي شركتي در حال كار مخابرات قايل نيستند...حقوقهاي حداقلي اداره كار و بدون طبقه بندي مشاغل و بدون هيچ مزايا و اضافه كاري و در ستم كامل، اينها بويي از مسلماني بردند؟! كافيست از وضعيت نيروهاي شركتي شاغل در مخابرات سراسر كشور گزارشي تهيه كنيد تا مطمئن شويد.اينها بايد روزي جوابگوي ظلمهايشان باشند.
شرکتی خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
سلام.متاسفم برای مدیران مخابرات باید به مدیران مخابرات بگم که شما نیروهارو مدیریت نکردید بلکه ...بالا رفتید خصوصا ما نیروهای شرکتی مظلوم که نه مزایایی و نه حقوق مکفی و نه اضافه کاری بهمون تعلق میگیره .ضمن اینکه در برخورد با نیروهای شرکتی قوانین کار را هم نقص کردید و طرح طبقه بندی مشاغل و همسان سازی حقوق رو اجرا نمیکنید.میشه گفت که شما مدیریت نمیکنید بلکه در حال ... هستید ولی ما خدا را داریم و تا وقتی حق ما نیروهای شرکتی را ندهید هیچ پیشرفتی در مخابرات رخ نمیدهد چون آه ما و خانواده دامنگیر شما و مخابرات است.خدایی کی میتونه با حقوق زیر یک میلیون تومان زندگی کنه که شما این حقوق رو به نیروهای شرکتی میدهید .ان شاءالله خدا حق مارو میگیره
شرکتی مخابرات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
بهتره مدیران به دادن حق و حقوق نیروهای شرکتی مخابرات در کل ایران اقدام کنند تا بیشتر از این خود را مدیون آنها نکنند چون باید در این دنیا و آخرت جوابگو باشند و اگه حق مارو ندن در آینده نزدیک با سیل خروشان نیروهای شرکتی روبرو خواهند شد
شرکتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
انشالله این مدیر به فکر نیرو های شرکتی خود باشد. نه به فکر منفعت و سود . و با نیروهایشرکتی مانند برده رفتار نکند. ولی خدا جای حق نشسته
شرکتی مخابرات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
والا در جواب به دست عزیز باید بگم که تا زمانی که مدیران و روسای ما به فکر میزشون باشن وضعیت همین هست ولی اگه مدیری باشه که واقعا برای تمام همکاراش کار کنه اعم از رسمی و خصوصی که ما باشیم و نگران میزش نباشه شاید درست بشه البته انم بگم یک مدیر که بیاد و بخواد به فکر همکارانش باشه باز از بالا بهش فشار میارن و عوضش میکنن
شرکتی مخابرات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
اقای مدیر عامل شما به پرسنل شرکتی خود کمک کن امام رضا خودش خادم داره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار