مسئول گروه جهادی موسسه تامین درمان بسیجیان خراسان رضوی گفت: اردوی جهادی کلان طرح یاسر با حضور تیم‌های پزشکی و دندانپزشکی در روستای سرغایه اجرا شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶ 15 June 2024

تابناک رضوی: سرهنگ پاسدارمهدی صابری نو بااشاره به اینکه اجرای کلان طرح یاسر طرحی جهادی برای خدمت رسانی درمانی و بهداشتی به افراد کم برخوردار و خدمتگزاری به مردم است که در قالب تیم‌های جهادی پزشکی اجرایی می شود ، بیان کرد: اردوی جهادی کلان طرح یاسر با حضور تیم‌های پزشکی و دندانپزشکی در روستای سرغایه اجرا شد.

وی گفت: در این اردوی جهادی با حضور کادر درمان شامل پزشک عمومی، پرستار آقا و خانم، کارشناس مامایی و دندانپزشک، متخصص طب سنتی و فیزیوتراپی اجرا شد.
مسئول گروه جهادی موسسه تامین درمان بسیجیان خراسان رضوی اظهار کرد: این طرح با همکاری موسسه تامین درمان خراسان رضوی در غالب اردوی جهادی در روستای سرغایه از توابع خراسان رضوی باحضور 22نفر پزشک و متخصص برگزارشد.
وی افزود: در این طرح خدمت درمانی متنوع از جمله؛ درمان ریشه، جراحی، ترمیم، جرم گیری، خدمات تخصصی کودکان،مشاوره اصلاحی حرکتی و.... را ارائه شد.
سرهنگ پاسدارصابری تصریح کرد: در اجرای کلان طرح یاسر ۴۰۶ نفر از روستاییان روستای سرغایه از خدمات پزشکی ، دندانپزشکی و دارویی رایگان بهره مند شدند.
سرهنگ پاسدار مسعود پهلوان مسئول حوزه بسیج کمیل و جمعی از مسئولین بسیج از این اردوی جهادی بازدیدکرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار