نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بر حمایت همه جانبه مسئولین از آثار فاخر هنری تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴ 05 June 2024

به گزارش تابناک رضوی،‌ دکتر احسان عظیمی راد در دیدار با هنرمندان حاشیه شهر مشهد با بیان این مطلب اظهار کرد: تلاش میکنم تا در این دوره نمایندگی آثار خوب هنری سینمایی و تلویزیونی ساخته شود و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در جامعه نهادینه شود.

همچنین محمد بوری بازیگر ، نویسنده و کارگردان افزود : هنرمندان نیاز به حمایت همه جانبه مسئولین دارند تا بتواند مقوله فرهنگ را در جامعه ایرانی نهادینه کنند .من مدتی هست که طرح فیلمی سینمایی نوشته ام به نام ایران حرم، با موضوع  زندگی شهدای ترور که اگر ساخته شود نماینده شایسته ای از خراسان در جشنواره فجر امسال خواهد بود.بدون شک این فیلم با اقبال منتقدین و تماشاگران مواجه خواهد شد چون قرار هست بازیگران مطرح سینما در کنار بازیگران مستعد استانی در این فیلم سینمایی نقش آفرینی کنند .
در ادامه داود آتش افروز نویسنده و کارگردان افزود: یک‌ سالی هست که در تدارک ساخت فیلم تلویزیونی اپیزودیک جاده ای در انتهای خاک هستم و نیازمند همراهی و حمایت مسئولین می باشم . فیلم جاده ای در انتهای خاک که در مورد زندگی شهدا می باشد قصه ای بکر و جذاب دارد که امید می رود با حمایت مدیران استانی ساخته شود
در ادامه یونس زرگر بازیگر و دستیار کارگردان اظهار کرد:طرح جامع استعدادیابی بازیگری به مدت دو سال هست که به شورای شهر مشهد و متولیان امر داده شده ولی هنوز حمایتی انجام نشده است . مقوله پرورش بازیگر بسیار مهم و حیاتی است و در پیش برد اهداف هنری بسیار مفید است.
در ادامه ذوقی نیا و صبوری نیز دو کارگردان جوان هم از نبودن رشته سینما در مقطع کارشناسی ارشد گلایه کردند و خواستار حمایت مسئولین از فیلم های خراسانی شدند.

هنرمندان حاضر در جلسه آقایان بوری (کارگردان و نویسنده)، آتش افروز (کارگردان و نویسنده)، زرگر (بازیگر و دستیار کارگردان)، صبوری (کارگردان و نویسنده) و خانم ذوقی نیا (کارگردان و نویسنده) بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار