همزمان با روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و دهه فرخنده امامت و ولایت نشست هم اندیشی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی در اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور برگزارشد.
کد خبر: ۱۱۷۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸ 23 June 2024

به گزارش تابناک رضوی، مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابوراظهارکرد : کانون های آگهی و تبلیغاتی به عنوان یکی از عوامل موثر در اقتصاد و فرهنگ عمومی از جایگاه خاصی برخوردارند.

نرجس مقدم پاشا با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۴۰ کانون آگهی و تبلیغاتی در سطح نیشابور فعالیت دارند، گفت: کانون های آگهی و تبلیغاتی را می توان با توجه به فعالیتهایشان به عنوان روابط عمومی های بخش خصوصی نام برد.

وی خاطر نشان کرد : هر چه کانون های آگهی و تبلیغاتی بتوانند موفق تر عمل نمایند چرخه صنعت و اقتصاد عملکرد مطلوبتری برخوردار می شود.

مقدم پاشا توجه به معیارهای ایرانی اسلامی، همفکری و تبادل نظر با همکاران و حضور مناسب و پر رنگ در مناسبت های ملی مذهبی را از طرف کانون های تبلیغاتی استان خواستار شد.

وی یاد آور شد: در این نشست درخصوص مسائل کانون‌ها از قبیل مالیات، تجاری بودن کانون‌ها که توسط شهرداری پلمپ می شود در صورتی که طبق ماده ۵ کانونها جزو اصناف خاص هستند و نیازی به پروانه تجاری ندارند،ورود به سامانه جهت ثبت نام کانونهای آگهی و تبلیغات،مجوز قبل از اکران تابلوهای تبلیغاتی ،پیک آگهی نامه ها و هر گونه تبلیغ در اتوبوس‌ها و... مطرح شد.

مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور تصریح کرد : در پایان این نشست نیز موسی نوکاریزی با اکثریت آرا به عنوان نماینده مدیران مسئول کانون‌های آگهی و تبلیغاتی نیشابور انتخاب شد.


خبرنگار/ سیدباقرمیرعلمدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار