مديرکل فرودگاه‌هاي استان خراسان‌رضوي از ثبت رکورد انجام 232 نشست و برخاست پرواز در فرودگاه بين‌المللي شهيد هاشمي‌نژاد مشهدمقدس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳ 27 June 2024

به گزارش تابناک رضوی، محمود امانی‌بنی اظهار داشت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته مشهدمقدس، شاهد رشد ورود زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی افزود: برهمین اساس در روز جمعه (یکم تیر‌ماه امسال)، شاهد ثبت رکورد انجام 232 نشست و برخاست هواپیما با 32 هزار و 348 مسافر داخلی و خارجی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس بودیم که این رکورد در انجام پروازهای مسافری از بعد از سال ۱۳۹۸ تاکنون در فرودگاه مشهد ثبت نشده بود.

امانی‌بنی همچنین در ادامه به آخرین آمار انجام پرواز بازگشت حجاج بیت‌الحرام به مشهدمقدس اشاره کرد و گفت: تا صبح ششم تیرماه امسال، 6 هزار و 134 زائر خراسانی سرزمین وحی با 28 پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به فرودگاه بین‌المللی مشهد بازگشتند.

به گفته مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی، روند بازگشت حجاج خراسانی بیت‌الحرام به مشهدمقدس تا ۱۵ تیرماه ادامه خواهد داشت.

امانی‌بنی در خاتمه خواستار عدم حضور مستقبلين زائران سرزمين وحي در فرودگاه بين‌المللي مشهد شد و تصریح کرد: از استقبال‌کنندگان می‌خواهیم مراسم استقبال را در منازل برگزار کرده و به فرودگاه مراجعه نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار