در بازدید از خانواده شهید جواد داوری‌نیا مطرح شد:
مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خراسان رضوی به همراه تیم همراه خود با خانواده شهید جواد داوری نیا، دیدار و با اهدای لوح از این خانواده شهید تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۱۷۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵ 13 June 2024

تابناک رضوی: کوچه پس کوچه ها منطقه ای در حاشیه شهر را طی میکنم، پرسان پرسان میروم تا منزل شهید را پیدا می کنم.بالای درب خانه بنر کوچیکی نصب شده، «شهید جواد داوری نیا»، زنگ خانه را می زنم، صدایی از پشت آیفون من را به خانه دعوت می کند، وارد می شوم خانمی میانسال به استقبالم می آید و به داخل راهنمایی می کند.
پدر شهید داوری نیا ، به سختی از جای خود بلند می شود و خوش آمد گویی می کند، منزل بسیار ساده و محقر است، در کنار تخت پدر شهید داوری نیا و به موازات تخت، عکس شهید ، جواد داوری نیا فرزند این خانواده گذاشته شده است.
محمد داوری نیا می گوید: حدود ۵۸ سال است که در محله امیرآباد میدان بار رضوی زندگی می کنم و دارای ۸ فرزند(۵ دختر و ۳ پسر ) می باشم.
این پدر شهید، که عمر خود را به عنوان پاسدار در خدمت به مردم گذارنده، ادامه می دهد: جواد فرزند سوم و متولد یک شهریور 1360 بود، او بسیار مهربان و به قول ما خیلی به فرمان بود، اگر می گفتم برویم مسجد جز چشم سخن دیگر از دهان او خارج نمی شد، یک بسیجی تمام عیار بود و او را نمی توانستیم از مسجد جدا کنیم، علاقه او به حفظ امنیت مردم، عاملی برای خدمت در نیروی انتظامی شد و برای مبارزه با اشرار راهی نهبندان شد، هنوز یک سال بیشتر از حضور او در نیروی انتظامی نگذشته بود که در سال 1379 خبر شهادت او ما را منقلب کرد و داغ دامادی را بر دل مادرش گذاشت، مادرش روز و شب برای عزیز از دست رفته اش گریه می کرد و بعد از دو سال بیماری از داغ پسر، به وصال فرزند رسید.
این پدر شهید، در ادامه صحبت های خود به مشارکت مردم در انتخابات اشاره می کند و می گوید: سانحه هوایی که برای آیت الله رییسی و همراهان او رخ داد، داغ بزرگی بر دل ما به ویژه مردم محروم مستضعف گذاشت، دولت سیزدهم دلی کار کرد و بسیار دولت مهربان و کارکشته و کارگر بود، «دولت نبود کارگر بود»، خدا او همراهان او را بیامرزد و از هر فردی که رییس جمهور شد، می خواهم راه این شهید را ادامه دهد و به داد این مردم بسیار خوب برسد.
او خطاب به مردم می گوید: به یک نفر رای دهید که به درد مردم بخورد و راه شهدا به ویژه شهید رییسی را ادامه دهد، مردمی باشد و درد مردم را بفهمد، اگر پسر شهیدم زنده بود، جلو تر از من در انتخابات شرکت می کرد و دست من پدر را برای شرکت در انتخابات و رای دادن می گرفت .
در پایان مهندس بهرام پور مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خراسان رضوی به همراه تیم همراه خود ، ضمن گرامیداشت یاد شهید جواد داوری نیا، با اهدای لوح از این خانواده شهید تقدیر کرد.
گفتنی است؛ سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خراسان رضوی، به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا، خدمات جهادی به محرومین را با نام شهدا انجام می دهد و به همین منظور قرارگاه عملیات جهادی شهید جواد داوری نیا زین پس با این نام به محرومان خدمت رسانی خواهد داشت.

برچسب ها: فریبا کیانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار