مدیر کل و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر پست خراسان رضوی گفت: در شرایط کنونی، هیچ معروفی مهم‌تر از حل مشکل مردم نخواهد بود.
کد خبر: ۱۱۷۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹ 24 June 2024

به گزارش تابناک رضوی، مدیر کل و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر پست خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به اینکه ۴۵۰ واحد پستی در خراسان رضوی ارائه خدمات می‌دهند، خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم در خصوص خدمت‌رسانی بهتر و همچنین رعایت استانداردهای لازم به آن‌ها ارائه خواهد شد.

محمدرضا شفیعی در ادامه، گفت: فهرستی از منکرات و معروفات را در حوزه اجرایی در خدمات پستی تهیه کرده‌ایم که در اختیار پرسنل قرار خواهد گرفت و جلسات مستمر ما نیز در شهرستان‌های خراسان رضوی نیز به‌صورت ویدئوکنفرانس یا حضوری در حال برگزاری خواهد بود.

وی به مزایای سیستم پستی اشاره کرد و افزود: قیمت ارزان سیستم پست، مورد اعتماد بودن، گستردگی در توزیع، سوابق طولانی در آن از جمله عوامل رغبت افراد به استفاده از سیستم پست بوده است.

وی با اشاره به جابجایی ۲۰ میلیون بسته پستی در سال گذشته عنوان کرد: واحدهای پستی ما بدون تعطیلی و به‌صورت ۲۴‌ساعته فعالیت داشته و تعطیلی‌های مجاز ما در طول سال به پنج روز هم نخواهد رسید.

فعالیت ۳۰۰ نیروی موزع در مشهد
مدیر کل و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر پست خراسان رضوی همچنین به فعالیت ۳۰۰ نیروی موزع در مشهد اشاره کرد و یادآور شد: تمامی نیروهای ما به‌صورت کاملا آموزش دیده و دارای مسئولیت‌پذیری بالایی نسبت به کار خود بوده و برای ارائه خدمات پستی آماده خواهند بود زیرا اداره پست بازتاب گسترده‌تری نسبت سازمان‌های دیگر دارد.

شفیعی یکی از ضرورت‌های سازمانی در تعامل با مردم را رعایت معروف و پرهیز از منکر دانست و افزود: به دلیل گستردگی سطح تعاملات با مردم د اداره پست، این مسئله از اولویت بالاتری نسبت به موضوعات دیگر برخوردار خواهد بود و تمامی عوامل اجرایی ما در این حوزه توجیه شده‌اند.

وی حل مشکل مردم را یکی از مسائل مهم موجود عنوان و در خصوص هنجارهای موجود در جامعه نیز اظهار داشت: در شرایط فعلی، هیچ معروفی مهم‌تر از حل مشکل مردم نخواهد بود و هیچ منکری را بزرگ‌تر از اینکه نارضایتی در سطوح مختلف جامعه ایجاد شود، نمی‌دانیم.

مدیر کل و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر پست خراسان رضوی همچنین گفت: چهار عملیات قبول بسته پستی، آماده‌سازی، ارسال و توزیع آن در خدمات پستی باید به نحو احسن انجام گردد و هرکدام از مراحل فوق نیازمند اقدامات و زیراقداماتی خاص خود است و در نهایت قبول صحیح و به‌درستی بسته پستی از مردم و تحویل درست و صحیح خواهد بود.

شرق نگار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار