رییس هیات ورزش‌های همگانی منطقه آزاد کیش از ثبت دو حدنصاب استانی رشته دو و میدانی در کیش برای اولین بار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳ 24 June 2024

به گزارش تابناک رضوی، عباس کاوسی با بیان این مطلب اظهار کرد: برای نخستین بار دو حدنصاب استانی رشته دو و میدانی در مسافت های ده و  سی کیلومتر با روش معکوس در آب و هوای گرم و شرجی کیش به ثبت رسید.

وی افزود: دو ورزشکار مشهدی رشته دوومیدانی با شعار خلیج  همیشه فارس و با هدف ترویج ورزش همگانی این دو حدنصاب را ثبت کردند.
کاووسی خاطرنشان کرد: امیر حسین وحدت پرست مسافت ده کیلومتر را با وزنه ده کیلوگرمی و با حالت معکوس دویدن در مدت یک ساعت و سی و شش دقیقه برای نخستین بار در مرحله استانی این حد نصاب را در کیش ثبت کرد.
امیر حسین وحدت پس از ثبت این حدنصاب، گفت: بیش از یکسال برنامه‌ریزی و تلاش کردم و با توجه به شرایط آب و هوایی کیش هر روز ساعت‌ها تمرین می‌کردم تا بتوانم این حدنصاب را ثبت کنم.
مرتضی میانتویی دیگر ورزشکار دونده نیز مسافت سی کیلومتر را معکوس در مدت چهار ساعت و چهل و نه دقیقه دوید و برای نخستین بار در مرحله استانی این حد نصاب را در کیش ثبت کرد.
مرتضی میانتویی هم گفت: در حدود یکسال تمرینات منظمی داشتم و خوشحالم که تلاش هایم نتیجه داد و توانستم با هدف توسعه ورزش همگانی در کنار خلیج همیشه فارس این حدنصاب را ثبت کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار