معاون امنیتی استانداری خراسان رضوی خبر داد؛
معاون امنیتی استانداری خراسان رضوی با اشاره به آماده‌باش برای دور دوم انتخابات،گفن: آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات نیز وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۷۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴ 28 June 2024

به گزارش تابناک رضوی، محمد زهدی در استودیو خبری استانداری خراسان رضوی با بیان این مطلب اظهار کرد: تا کنون هیچ مشکل امنیتی گزارش نشده و اوضاع بسیار پایدار است. تدابیر ویژه‌ای با هماهنگی بین دستگاه‌های امنیتی، سپاه و بسیج پیش‌بینی شده و هر کدام از نیروها در وظایف خود به خوبی عمل می‌کنند.

وی افزود: برای حفاظت از انتخابات، 20 هزار نفر نیرو پیش‌بینی شده که هزار نفر از آنها مختص حفاظت از صندوق‌ها هستند.

وی گفت؛ نیروهایی نیز برای مراقبت از زیرساخت‌ها و برقراری ارتباطات در نظر گرفته شده‌اند. مأموریت‌های روزانه نیز به صورت معمول در حال انجام است.

زهدی در خصوص اعلام نتایج انتخابات گفت: نتایج انتخابات فردا صبح اعلام خواهد شد و تدابیر امنیتی لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی پیش‌بینی شده است؛ تمامی آرا به صورت مستقیم به وزارت کشور ارسال می‌شود و ما در استان هیچ‌گونه دخالتی در اعلام نتایج نداریم.

معاون امنیتی استانداری خراسان رضوی با اشاره به آماده‌باش برای دور دوم انتخابات افزود: آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: در استان 4 هزار و 567 صندوق اخذ رأی داریم و تا کنون تنها چند مورد قطعی دستگاه گزارش شده که بلافاصله جایگزین ارسال شده است. مشارکت مردم در حرم امام رضا(ع) بسیار بالا بود و ما مجبور شدیم برای تسهیل در رای‌دهی، صندوق‌های سیار نیز اعزام کنیم. بیش از یک میلیون و نیم تعرفه تاکنون مصرف شده یعنی 31 درصد واجدین شرایط تا ساعت 18 رای داده اند.

معاون امنیتی استانداری خراسان رضوی تاکیدکرد: در صورت بروز هرگونه مشکل، دستگاه‌های امنیتی آماده هستند تا به سرعت مسائل را مدیریت و مراقبت کنند؛ تاکنون هیچ مشکل جدی گزارش نشده و امیدواریم انتخابات با موفقیت و آرامش به پایان برسد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار