مجمع نکو داشت غدیر با برگزاری «جشن ها و برنامه های مختلف»، اجرای طرح هر خانه یک ایستگاه صلواتی ، اطعام در روز غدیرو برنامه‌های متنوع عیدانه با محوریت مردم، به استقبال جشن بزرگ عید غدیر می‌روند.
کد خبر: ۱۱۷۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳ 23 June 2024

به گزارش تابناک رضوی، پروژه پزشکان، جشن خیابانی، جشن کودک بمناسبت مباهله ، جشن دانشجوی، نمایش سنگ –کاغذ- قیچی، طرح و اجرای 120ایستگاه صلواتی خانگی ، پویش بزرگ اطعام غدیر، نمایش پیام غدیر توسط گروه نمایش دختران برای بانوان ، جشن پیوند غدیر و قرآن ، توزیع بسته های معیشتی بمناسبت عید غدیر خم ، توزیع 16 هزار متن خطبه به منظور ترویج محتوای با ارزش آن ،تنها بخشی از برنامه‌های مجمع نکو داشت غدیر طی این ایام است.
حسین فلاح مدیر مجمع نکو داشت غدیر با اشاره به تمهیدات مجمع نکو داشت غدیر جهت برگزاری باشکوه عید ولایت امیرالمومنین (ع) گفت: در گرامیداشت عید سعید غدیر خم، جشن های بزرگ و کوچک با همکاری مردم، مدارس، حسینیه ها و مساجد و همچنین دانشگاهها برگزارمی شود.

وی افزود: برگزاری 12 پروژه در ایام غدیر و برگزاری جشن های بزرگ با حضور هزاران نفر از شهروندان و اجرای برنامه توسط جمع کثیری از هنرمندان استان، مولودی خوانی، اجرای سرود و مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی ایستگاه صلواتی و پخش نذورات غدیر، تجلیل از سادات و خانواده های شهدا، توزیع شربت و شیرینی از ویژه برنامه های ایام فرخنده این مجمع در این ایام است.
مدیر مجمع نکوداشت غدیر با اشاره به برنامه های مورد نظر برای اجرا در این عید سعید گفت: جشن مردمی در خیابان شهید قرنی5 و6 تیر با حضور هزاران نفر در شب عید، برپایی 120ایستگاه صلواتی خانگی ، توزیع بیش از 3 هزار پرس غذای گرم از جمله این برنامه‌هاست.

فلاح با اشاره به اینکه در احادیث اهل بیت(ع) توزیع اطعام و نذری در روز عید غدیر بسیار سفارش شده است، عنوان کرد: به منظور اجرای سنت حسنه اطعام غدیر، در حدود 3هزار پرس توزیع غذای نذری به محافل و مجالس مختلف مشهد و توزیع بسته‌های معیشتی در حاشیه شهر مشهد از دیگر برنامه های این مجمع در این عید سعید است.
وی ادامه داد: جشن کودک به مناسبت ایام مباهله و پیوند غدیر و قرآن غدیر با همکاری هیات و مجامع قرآنی و نیز خطبه خوانی دردارالقرآن محمدی برگزار می‌شود.
به گفته این مسوول، برگزاری تئاتر در مجتمع شهدای سلامت ویژه بانوان، دعوت پزشکان محب اهل بیت(ع) با تخصصهای مختلف برای اهدای هدایا و تبلیغ پیام غدیر به مراجعان خود، نیز از دیگر مواردی است که می‌توان به آنها اشاره کرد.
مدیر مجمع نکو داشت غدیر خاطرنشان کرد: این برنامه ها در یک بازه زمانی مشخص اجرا می شود و تلاش داریم تا بهترین برنامه ها با حمایت مجمع نکو داشت غدیر در معرض عموم قرار گیرد. .هنرمندان می توانند جهت ارایه طرح و ایده های خود با موضوع غدیر به مجمع نکو داشت غدیر مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار