پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به شایعه دستگیری‌‌اش واکنش نشان داد.انتقاد تند علی پروین از خبرنگاران: دستگیر نشدم!
کد خبر: ۱۱۷۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳ 11 June 2024

به گزارش تابناک رضوی، علی پروین امروز در شرایطی در تمرین پیشکسوتان پرسپولیس حاضر شد که در روزهای گذشته شایعه‌ای مبنی بر دستگیری او به دلیل دست داشتنش در یک پرونده کلاهبرداری موبایل منتشر شده بود‌.

پروین در حاشیه این تمرین به این موضوع اشاره کرد و با انتقاد از خبرنگاران گفت: من که از این گوشی‌ها ندارم اما به من رسید که گفته‌اند علی پروین دستگیر شد. گفتیم کجا دستگیر شدیم. یک موتوری در خیابان کنار من آمد و گفت شما بیرونی؟ گفتیم یعنی چی؟ گفت مگر نگرفتنت؟ گفتم من اصلا خبر ندارم. به نظر من وقتی خبر می‌گیرید، یک تاییدیه هم بگیرید. مردم می‌بینند. با یک غوره سردی‌تان می‌کند و با یک کشمش گرمی‌تان می‌کند.

او با گلایه از برخی رسانه‌ها ادامه داد: الان دو کلمه حرف بزنیم، سه تا رویش می‌گذارید و انقدر دری وری به طرف می‌گویید. دوباره دو روز دیگر یک چیز دیگر می‌آید و به آن می‌چسبید. به ورزش و فوتبال بچسبید. عشق مردم ما در این شرایط اقتصادی همین فوتبال است. این را از آنها نگیرید.

پروین سپس با اشاره به حاشیه‌هایی که پس از جابه‌جایی او و محمود خوردبین با آمبولانس مطرح شد، گفت: همین مسئله آمبولانس را برای ما درآوردند. ما به آقا سعید جهانگیری گفتیم با این‌ها صحبت کن اگر می‌شود ما را تا تونل ببرند. محمود آقا نمی‌تواند راه بیاید و من هم خسته شدم. ما را دم تونل پیاده کرد، ببینید چه الم شنگه‌ای به پا کردند. بیچاره را پلمپ کردند. مگر می‌شود؟ طرف دو دقیقه ما را دم تونل پیاده کرد و برد.

وی در پایان این موضوع را که او به دلیل اینکه فشارش افتاده بود با آمبولانس جابه‌جا شد، تکذیب کرد‌.

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار