استاندار خراسان رضوی با حضور در استودیوانتخابات گفت: ۴۵۶۷ شعبه اخذ رای در استان امروز میزبان آرای هم‌استانی‌ها هستند.
کد خبر: ۱۱۷۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷ 28 June 2024
به گزارش تابناک رضوی، یعقوبعلی نظری جمعه ۸ تیرماه دقایقی بعد از صدور فرمان اخذ رای با حضور در استودیو انتخابات استانداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: اگرچه ما از ابتدای برنامه ریزی و شروع برنامه‌های انتخاباتی احساس غم‌ سنگینی داشتیم اما مطمئن بودیم یاد و خاطره شهدای عزیز ما را یاری خواهد کرد.
 
استاندار خراسان رضوی افزود: با حداقل زمان همه امکانات و زمینه‌ها فراهم است تا امروز مردم عزیز ما پای صندوق‌های رای بروند و آرای خود را به صندوق بیاندازند.
 
وی با بیان اینکه ۴۵۶۷ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی جانمایی شده است، ادامه داد: این شعبه‌ها آمادگی کامل دارند تا آرای مردم عزیز و هم استانی‌های ما را اخذ، در مراحل بعدی جمع بندی و به وزارت کشور ارسال کنند.
 
نظری ابراز کرد: ضمن قدردانی از هم استانی‌های عزیز که در همه مراحل همراهی داشتند از مردم عزیز دعوت می‌کنم در همین ساعات اول اقدام به رای دهی کنند و از فشردگی در ساعات پایانی پرهیز کنند تا بتوانیم در طول روز آرا را اخذ کنیم.
 
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۱۹۲۰ شعبه در مشهد جانمایی شده است، خاطرنشان کرد:‌ بیش از ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تعرفه در استان توزیع کرده‌ایم که به نسبت واجدین شرایط همه آن اقدامات احتیاطی مد نظر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار