معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد خبرداد:
معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد گفت: یکی از برنامه های ویژه در روز زیارتی امام رضا(ع) تشرف گروهی خبرنگاران مشهدی به نیابت از ۱۴۷ شهید خبرنگار غزه است.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳ 28 May 2024

سید جلیل بامشکی در گفتگو با تابناک رضوی اظهار کرد: شنبه هفته آینده ۲۳ذی‌القعده ۱۲ خرداد روز زیارتی امام رضا(ع) است و یکی از برنامه های ثابت ما در این روز پویش نایب الزیاره است.

وی افزود: امسال در پویش نایب الزیاره که با عنوان "سلام مرا برسان" آغاز به کار کرده است مردم و مسوولین به نیابت از همه کسانی که امکان تشرف ندارند به خصوص شهدای خدمت و شهدای غزه به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند.

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد عنوان کرد: خبرنگاران مشهدی نیز در این روز، نایب الزیاره شهداء خبرنگار غزه و فلسطین، که تا کنون تعداد آنها به ۱۴۷ رسیده، شده و هر خبرنگار مشهدی به نیابت از یک شهید خبرنگار به حرم امام هشتم(ع) مشرف خواهند شد.

وی تصریح کرد: قرار تجمع برای تشرف گروهی ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۲ خرداد ماه ابتدای خیابان نواب صفوی از سمت پنجراه است.

بامشکی یادآورشد: همه عاشقان و دلدادگان امام رئوف در تمام جهان که می‌خواهند در این روز یکی از زائرین امام هشتم(ع) به نام ایشان زیارت نیابتی انجام دهند می‌توانند با استفاده از هشتک #سلام_مرا_برسان در شبکه های اجتماعی به این پویش بپیوندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار