استاندار خراسان رضوی گفت: بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۹ پروژه تحت عنوان طرح «یادگار ابراهیم» در خراسان رضوی بزودی صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶ 29 May 2024

به گزارش تابناک رضوی، یعقوبعلی نظری چهارشنبه ۹ خرداد در نشست شورای اداری استان که با حضور آیت الله سید احمد علم‌ الهدی امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در استان در سالن اجتماعات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جانسوز خادم الرضا شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: انتخابات یک میدان سیاسی مهم پیش روی ما است. باید گفت؛ علی رغم بزرگی این حادثه غمبار با توجه به استحکام نظام مقدس اسلامی و با محوریت رهبر معظم انقلاب همه امور در مجاری طبیعی خود در حال اجرا است و خداوند را از این بابت شکرگذار هستیم.

استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: مردم عزیز، رئیس جمهور منتخب خود را در انتخابات بعدی انتخاب خواهند کرد و به برکت خون‌های شهدا و شهید جمهور این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.

وی خطاب به دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تاکید کرد: تاکید دارم همه دستگاه‌های اجرایی، تمام توانمندی‌ها و ظرفیت خود را در اختیار برگزار کنندگان قرار دهند تا سربلند از این انتخابات خارج شویم.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن دغدغه اعتقادی شخص شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی است، عنوان کرد: این موضوع در دستور کار جدی مسوولین‌ مربوطه است و ان‌شاءالله با اعمال فشردگی زمان طی یک یا دو ماه آینده آمار احداث ۱۵۰ هزار واحد باید به بالای ۲۰۰ هزار برسد. با این حال؛ به تناسب زمانی که در اختیار داشتیم امیدوار هستیم برنامه را محقق کنیم.

استاندار خراسان رضوی به موضوع سیل اخیر پرداخت و گفت: از همه دستگاه‌ها و از مردم عزیز، بسیج، نیروی انتظامی و... که خالصانه با درک موضوع در صحنه حضور پیدا و کمک کردند قدردانی می‌کنم. باید گفت؛ حضور به موقع در کنار مردم آسیب دیده بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حادثه خبر نمی‌کند، ادامه داد: خراسان رضوی وسیع است اما در رخدادهایی مانند سیل و اتفاقات دیگر حضور به موقع همراه با اخلاص و با تمامی امکانات و با روحیه برای کمک به مردم آسیب دیده تاکید ما است و همیشه باید وجود داشته باشد.

نظری اظهار کرد: دستگاه‌هایی که مسوولیت زیرساختی دارند، به پایدارسازی خدمات به سرعت ورود کنند و در پی جبران این موضوعات باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه این دولت صادق و با اخلاص است، گفت: همه ما در تبعیت این خصوصیات معنوی باید در خدمت مردم و اهداف نظام اسلامی باشیم.

وی با اشاره به اینکه راه شهدای خدمت ادامه پیدا می‌کند، خبر داد: بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۹ پروژه تحت عنوان طرح «یادگار ابراهیم» در خراسان رضوی بزودی صورت می‌گیرد. با این حال؛ جریان خدمت و جریان تصمیم گیری، با قوت و قدرت بیشتر از گذشته تکلیف اعتقادی و تشکیلاتی ما است که دنبال خواهد شد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار