رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی:

کمبود تعرفه رای در هیچ شعبه ای وجود ندارد

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: تاکنون هیچ کدام از شعب آخر رای در خراسان رضوی با کمبود تعرفه رای مواجه نشده اند.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷ 05 July 2024

کمبود تعرفه رای در هیچ شعبه ای وجود ندارد

به گزارش خبرنگار تابناک رضوی مستقر در ستاد انتخابات استان خراسان رضوی، سید هادی طباطبایی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون تعرفه هیچ شعبه ای در استان تمام نشده است و میزان مصرف تعرفه های انتخابات توسط فرمانداری ها رصد می شود و اگر ۷۰ درصد از تعرفه رای در یک شعبه استفاده شود فورا با اطلاع رسانی به فرمانداری، تعرفه تامین می شود.
وی ادامه داد: هیچ نگرانی از بابت کمبود تعرفه نداریم و چنانچه نیازی نیز اعلام شود، تعرفه رای به اندازه کافی درمخازن فرمانداری ها وجود دارد.
رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی همچنین درباره جشن پیروزی هواداران رئیس جمهور منتخب گفت: با توجه به این که در آستانه ماه محرم قرار داریم از هواداران نامزد پیروز انتخابات در این استان می خواهیم فردا پس از اعلام نتایج انتخابات ضمن حفظ حرمت ماه محرم رفتاری منطبق با جامعه مذهبی و متدین مشهد و استان از خود بروز دهند.
وی افزود: اگر هواداران نامزد پیروز قرار است آیینی برای شکرانه پیروزی و یا شادی پس از برد انتخاباتی داشته باشند حداکثر باید تا قبل از ساعت مغرب این مراسم انجام شود.
طباطبایی ادامه داد: مقرر شد آیین های شادی یاد شده در محل های بسته و محدود برگزار شود و این مساله مورد موافقت روسای ستادهای استانی ۲ نامزد ریاست جمهوری قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار