رئیس هیئت جودو خراسان رضوی گفت: دو مربی نام آشنایی کره‌ای رشته جودو در استان خراسان رضوی برای مباحث آموزشی حاضر می‌شوند.
کد خبر: ۱۲۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 30 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسین محمودی در گفت‌وگو با تسنیم از حضور دو مربی نام آشنایی کره‌ای رشته جودو در استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به جایگاه جودو استان در کشور و شناخته شدن به عنوان قطب جودو در ایران، هیئت استان برای ارتقایی سطح و بارعلمی ورزشکارانش دو مربی کره‌ای را به استان دعوت کرده که به مدت 3 روز آموزش‌های حرفه‌ای خود را به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: در طی سه روز اقامت دوره‌های آموزشی و دانش افزایی جودو جهت مربیان و قهرمانان رده‌های مختلف در دستور کار مربیان کره‌ای قرار گرفته که برای نخستین بار این چنین برنامه‌ای در استان رخ داده است.

رئیس هیئت جودو خراسان رضوی ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق مهم از همه مربیان و قهرمانان دعوت کرد تا در این کلاس‌ها حضور بهم رسانده تا از دانش بروز این مربیان در جهت آگاهی و رشد جودوی خود و شاگردانشان بهره کافی را ببرند.

محمودی گفت: این مربیان از تاریخ 9 آبان وارد پایتخت معنوی ایران می‌شوند و در ساعت 18:30 الی20 به آموزش در مدرسه جودو نزد قهرمانان این رشته خواهند پرداخت و 10 آبان ساعت 18 الی 20 آموزش به کلیه علاقمندان را در برنامه کاری خود قرار خواهند داد که در سالن استاد دهقان واقع در گلشهر برگزار می‌شود و در روز پایانی 11 ابان به آموزش نوجوانان و نونهالان در سالن قاسم آباد و سپس بازدید از مجوعه ورزشی استان قدس را در برنامه های خود قرار داده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار