کیف‌های چرمی با توجه به قیمت‌های بالایی که خریداری می‌شوند، هنگامی‌که به‌‌طور منظم در طول زمان استفاده می‌شوند، نه‌تنها کثیف شده، بلکه ظاهر اصلی خود را نیز از دست می‌دهند. یادتان باشد اگر تصمیم به تمیز‌کردن کیف خود دارید، هرگز از ماشین لباس‌شویی استفاده نکنید، بلکه باید آن را به‌صورت دستی تمیز کنید.
کد خبر: ۱۲۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 14 November 2015
 برای پاک‌‌کردن کیف چرم از آلودگی و گرد و غبار به یک پارچه پنبه‌ای و پنج‌شش قطره از آمونیاک، یک صابون و یک فنجان آب گرم نیاز دارید. صابون را در آب حل کرده و آمونیاک را اضافه می‌کنیم. این روش منجر به تمیز‌‌شدن کیف شما می‌شود. پس از خشک‌شدن، روی سطح تمیز مقدار کمی از روغن نباتی یا کرم وازلین می‌زنیم.


برای تمیزکردن کیف‌های رنگ روشن یک سفیده تخم‌مرغ را با یک لیوان شیر گرم مخلوط و بااستفاده از یک برس موی نرم، شروع به پاک‌کردن کیف می‌کنیم.

برای تمیز‌کردن کیف چرم بر اثر ریخته‌شدن نوشابه یا چای، یک قاشق جوش شیرین با یک فنجان شیر گرم مخلوط می‌کنیم و بااستفاده از یک پنبه، مخلوط را روی سطح کیف می‌زنیم.

اگر کیف چرم شما دارای یک نقطه چرم است، می‌توانید با استفاده از جوش شیرین آن را پاک کنید.


نکته:

راه‌حل حذف لکه‌ها، استفاده از آمونیاک است. (یک قاشق چای‌خوری آمونیاک به یک فنجان آب گرم).

اگر به‌هردلیل جوهر خودکار روی کیفتان نقش بست، می‌توانید روی دستمال‌کاغذی تمیز مقدار زیادی تافت بزنید. مکرر روی لکه ضربه بزنید تا دیگر جوهری بیرون نیاید، الکل سفید را روی دستمال کاغذی تمیز بریزید تا کاملا خیس شود. روی لکه با دستمال ضربه بزنید تا جوهر جذب آن شود. ازآنجاکه الکل باعث خشک‌شدن چرم می‌شود، برای این‌منظور از لوسیون یا اسپری طبق دستورالعمل استفاده کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار